Pagini recente » Diferente pentru problema/algoritm intre reviziile 80 si 58 | Atasamentele paginii Profil theory1 | Diferente pentru problema/logic intre reviziile 1 si 89 | Diferente pentru problema/tetris2 intre reviziile 5 si 6 | Diferente pentru problema/tetris2 intre reviziile 3 si 4
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
Andrei este un maestru al jocului de tetris, il poate juca zile intregi cu ochii inchisi si cu mainile legate la spate. De aceea el a hotarat sa treaca la un alt nivel si sa joace varianta 3D a jocului. Piesele vor cadea pe o suprafata plana orizontala de forma patrata, cu latura de $M cm$, denumita baza. Pe baza este trasat un caroiaj ce delimiteaza $MxM$ patratele de latura $1 cm$, fiecare patratel fiind identificat prin coordonatele sale (linia si coloana pe care se afla). Dupa caderea unor piese pe baza, se obtine o anumita configuratie de joc, ce va fi reprezentata ca o matrice $B$ cu $M$ linii si $M$ coloane, $B{~i,j~}$ fiind inaltimea atinsa de cel mai inalt cub plasat pe patratelul de pe linia $i$ si coloana $j$ al matricei $(1≤i,j≤M)$ - vezi figura 1. O piesa a jocului se obtine prin lipirea unor cuburi de latura $1 cm$ pe o suprafata plana (baza piesei) - vezi figura 2. O piesa va fi reprezentata de asemenea ca o matrice $P$ cu $N$ linii si $N$ coloane, $P{~i,j~}$ fiind numarul de cuburi asezate pe patratul de pe linia $i$ si coloana $j$ al bazei piesei $(1≤i,j≤N)$.
|a|b|
|c|d|
h2. Date de intrare
Fisierul de intrare $tetris2.in$ ...
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.