Pagini recente » Monitorul de evaluare | Diferente pentru problema/nogcd intre reviziile 7 si 2 | Diferente pentru problema/semafor2 intre reviziile 2 si 1 | Diferente pentru problema/alee intre reviziile 53 si 9 | Diferente pentru problema/tanakagame intre reviziile 8 si 2
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
Tanaka va juca un joc cu prietenul său cel mai bun, Uivlis. Jocul decurge în felul următor:
# Fie mulţimea $P = {1} U {p | p e prim}$
# Fie multţimea $P = {1} U {p | p e prim}$
# Se dă o matrice de $N x M$, şi un număr natural $K$.
# Tanaka joaca primul
# La tura lui $X$, se vor întâmpla următoarele:
h2. Cerinţa
Cunoscând starea iniţiale ale jocului să se determine cine câştigă, daca ambii jucatori joaca optim.
Cunoscând starea iniţiale ale jocurilor să se determine cine câştigă.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $tanakagame.in$ conţine pe primul rând numarul de jocuri $T$, urmat de descrierile celor $T$ jocuri.
Fişierul de intrare $tanakagame.in$ conţine pe primul rând numarul de jocuri $T$, urmat de descrierile celor T jocuri.
Pe prima linie corespunzătoare unui test sunt 3 numere $N, M, K$ cu semnificaţia din enunţ.
Urmatoarele $N$ linii ale testului conţin câte $M$ numere şi reprezintă valorile elementelor din matrice.
Urmatoarele $N$ linii ale testului conţin câte M numere şi reprezintă valorile elementelor din matrice.
h2. Date de ieşire
* $1 ≤ K ≤ 100$
* $0 ≤ valorile din matrice ≤ 99$
* $1 ≤ T ≤ 40$
* Pentru $10$ puncte, $N = M = K = 1$
* Pentru alte $10$ puncte, $N = 1, M = 2, K = 2$
* Pentru alte $20$ de puncte, $N = 1, K = M$
* Pentru alte $40$ de puncte, $K = 100$
* Pentru 10 puncte, $N = M = K = 1$
* Pentru alte 10 puncte, $N = 1, M = 2, K = 2$
* Pentru alte 20 de puncte, $N = 1, K = M$
* Pentru alte 40 de puncte, $K = 100$
h2. Exemplu
table(example). |_. tanakagame.in |_. tanakagame.out |_. Explicaţii |
| 5
1 1 1
4
80
1 2 2
72 40
1 1 5
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.