Pagini recente » Diferente pentru problema/partialmatch intre reviziile 14 si 23 | Diferente pentru problema/tictac intre reviziile 22 si 2 | Istoria paginii problema/secv6 | S2c | Diferente pentru problema/tanakagame intre reviziile 3 si 8
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
h2. Cerinţa
Cunoscând starea iniţiale ale jocurilor să se determine cine câştigă.
Cunoscând starea iniţiale ale jocului să se determine cine câştigă, daca ambii jucatori joaca optim.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $tanakagame.in$ conţine pe primul rând numarul de jocuri $T$, urmat de descrierile celor T jocuri.
Fişierul de intrare $tanakagame.in$ conţine pe primul rând numarul de jocuri $T$, urmat de descrierile celor $T$ jocuri.
Pe prima linie corespunzătoare unui test sunt 3 numere $N, M, K$ cu semnificaţia din enunţ.
Urmatoarele $N$ linii ale testului conţin câte M numere şi reprezintă valorile elementelor din matrice.
Urmatoarele $N$ linii ale testului conţin câte $M$ numere şi reprezintă valorile elementelor din matrice.
h2. Date de ieşire
* $1 ≤ K ≤ 100$
* $0 ≤ valorile din matrice ≤ 99$
* $1 ≤ T ≤ 40$
* Pentru 10 puncte, $N = M = K = 1$
* Pentru alte 10 puncte, $N = 1, M = 2, K = 2$
* Pentru alte 20 de puncte, $N = 1, K = M$
* Pentru alte 40 de puncte, $K = 100$
* Pentru $10$ puncte, $N = M = K = 1$
* Pentru alte $10$ puncte, $N = 1, M = 2, K = 2$
* Pentru alte $20$ de puncte, $N = 1, K = M$
* Pentru alte $40$ de puncte, $K = 100$
h2. Exemplu
table(example). |_. tanakagame.in |_. tanakagame.out |_. Explicaţii |
| 5
1 1 1
80
4
1 2 2
72 40
1 1 5
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.