Pagini recente » Diferente pentru problema/pitici5 intre reviziile 25 si 22 | Diferente pentru utilizator/andrei.arnautu intre reviziile 2 si 3 | Diferente pentru problema/union intre reviziile 14 si 13 | Monitorul de evaluare | Diferente pentru problema/sotron intre reviziile 10 si 3
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="sotron") ==
Pe asfalt este desenat cu creta un sotron, caroiaj format din $n*n$ casute avand aceleasi dimensiuni (cate $n$ casute pe fiecare din cele $n$ randuri). In fiecare casuta este scris cate un numar intreg. Fiecare jucator are cate o piatra pe care o arunca intr-o casuta a sotronului, si sarind intr-un picior, impinge piatra din casuta in casuta, pe un anumit traseu astfel incat punctajul obtinut din suma numerelor de pe traseul parcurs sa fie cat mai mare.
Pe asfalt este desenat cu creta un sotron, caroiaj format din $n*n$ casute avand aceleasi dimensiuni (cate $n$ casute pe fiecare din cele $n$ randuri).
In fiecare casuta este scris cate un numar intreg. Fiecare jucator are cate o piatra pe care o arunca intr-o casuta a sotronului, si sarind intr-un picior, impinge piatra din casuta in casuta, pe un anumit traseu astfel incat punctajul obtinut din suma numerelor de pe traseul parcurs sa fie cat mai mare.
Numerele din casutele sotronului sunt scrise cu doua culori albastru si alb, astfel incat sa nu existe doua casute alaturate (pe cele patru directii Nord, Est, Sud, Vest) avand numere scrise cu aceeasi culoare. Intotdeauna, prima casuta din primul rand al sotronului are inscris un numar de culoare albastra.
Se stabilesc apoi, urmatoarele reguli ale jocului:
h3. Explicatie
Punctajul obtinut este $3+(-2)+3+7+10=21$
!problema/sotron?sotron.gif!
== include(page="template/taskfooter" task_id="sotron") ==
== SmfTopic(topic_id="...") ==
Nu exista diferente intre securitate.
Diferente intre topic forum: