Diferente pentru problema/sokoban intre reviziile #9 si #8

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="sokoban") ==
Este posibil ca unii din voi să ştiţi jocul Sokoban. Acesta are loc pe o matrice cu $N$ linii şi $M$ coloane. Unele celule sunt libere (notate cu '.'), iar altele sunt blocate (notate cu '#'). Exact o celulă (notată cu 'S') este ocupată de jucător. Exact o celulă (notată cu 'C') este ocupată de o cutie. Exact o celulă (notată cu 'E') este desemnată celula destinaţie. Scopul jucătorului este să împingă cutia până la celula destinaţie. Jucătorul poate împinge cutia într-o anumită direie dacă se află într-o celulă alăturată cutiei (pe cele 4 direcţii NSVE) iar poziţia sa relativ la cutie este opusă direcţiei în care acesta doreşte să împingă cutia. Spre exemplu, dacă el se află exact în stânga cutiei, o poate împinge la dreapta. Pentru ca mişcarea să se poată realiza, trebuie ca celula în care împingem cutia să fie liberă. Cutia este solidă, iar jucătorul nu poate trece printr-o celulă dacă aceasta este ocupată de cutie.
Este posibil ca unii din voi să ştiţi jocul Sokoban. Acesta are loc pe o matrice cu $N$ linii şi $M$ coloane. Celulele matricei pot fi egale cu:
Dându-se o instanţă a jocului, voi trebuie să decideţi dacă aceasta are soluţie, i.e dacă este posibil ca jucătorul să împingă cutia din poziţia ei de start până la celula destinaţie.
- '.'
h2. Date de intrare

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.