Diferente pentru problema/snake intre reviziile #9 si #6

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Matricea este dată în fişierul de intrare având ca fiecare element una din următoarele valori:
* $-1$ - obstacol
* $0$  - poziţie liberă sau ocupată de o bucată pară din şarpe
* $-1$  - obstacol
* $0$   - poziţie liberă sau ocupată de o bucată pară din şarpe
* $x$ cu $1 ≤ x ≤ L$ - poziţie ocupată de a $x$-a bucată din şarpe
Se cere să se reconstruiască o amplasare validă a şarpelui pe matrice. Dacă sunt mai multe soluţii, se poate afişa oricare dintre ele. Se garantează că există cel putin o soluţie.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $snake.in$ conţine pe prima linie numerele $N$, $M$ şi $L$, reprezentând numărul de linii, numarul de coloane ale matricii, respectiv lungimea şarpelui.
Pe prima linie se găsesc numerele $N$, $M$ şi $L$, reprezentând numărul de linii, numarul de coloane ale matricii, respectiv lungimea şarpelui.
Pe următoarele $N$ linii se află câte $M$ numere care descriu matricea ca în cerinţă.
Toate numerele impare de la $1$ la $L$ apar exact o singură dată. Distanţa Manhattan dintre oricare două poziţii impare consecutive ale şarpelui este $2$.
Toate numerele impare de la $1$ la $Len$ apar exact o singură dată. Distanţa Manhattan dintre oricare două poziţii impare consecutive ale şarpelui este $2$.
h2. Date de ieşire
Fişierul de ieşire $snake.out$ trebuie să conţi matricea cu amplasarea şarpelui descrisă în totalitate.
Se va găsi matricea cu amplasarea şarpelui descrisă în totalitate.
h2. Restricţii

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.