Mai intai trebuie sa te autentifici.
Diferente pentru problema/sieve intre reviziile #6 si #5
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="sieve") ==
//Povestea va fi schimbata In aceasta problema vom analiza cum se comporta Ciurul lui Eratosthene daca in loc sa parcurgem numerele in ordinea {2, 3, 4, .. N}, le parcurgem in ordinea data de o permutare aleatoare a acestor numere. Mai exact, dandu-se acest pseudocod: == code(c) | int countSteps(int n, vector<int> p) { vector<bool> Composite(n + 1, false); int steps = 0; // p este o permutare a multimii {2, 3, ..., n} for(int index = 0; index < n - 1; ++index) { if(not Composite[p[index]]) { for(int multiple = 2 * p[index]; multiple <= n; multiple += p[index]) { Composite[multiple] = true; steps += 1; } } } return steps; } ==
Poveste şi cerinţă...
h2. Date de intrare