Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2017-03-10 22:04:07.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:shield.in, shield.outSursăFMI No Stress 2017
AutorBaltatu AndreiAdăugată defmins7Fmi No Stress 7 fmins7
Timp execuţie pe test0.5 secLimită de memorie66048 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Shield: Underworld Ruler

Can you handle the zombies?

Te-ai gândit vreodată cum ar fi o apocalipsă cu zombie? Perfect, eşti în locul care trebuie!

Tu eşti Death, unul din cei patru călăreţi ai apocalipsei, iar task-ul tău este să omori câţi mai mulţi zombi pentru a-ţi popula imperiul cu suflete. Fiind şi un perfecţionist vrei să îi elimini pe toţi pentru a nu-ţi strica titlul 'The Almighty Slasher'.

Se ştie ca arma ta preferată este double-scythe dar ca să fii mai optim trebuie să foloseşti scutul cu plasmă. Să împărţim toată harta ca un grid infinit. Tu te aflii pe linia 1 si coloana 1(capătul stâng al scutului), iar scutul are formă de dreptunghi de lăţime 1 şi lungime X. Zombi se află pe linii > 1 şi niste coloane de start predefinite, aceştia fiind reprezentaţi prin pătrăţele de 1×1. Zombi se mută cu o pătrăţică mai jos la fiecare secundă. Mutările tale constau în mutarea scutului în stânga sau dreapta cu o pătrăţică pe secundă. Un zombie va fi eliminat dacă la momentul ajungerii la linia 1 a intrat în scut(coloana sa este inclusă în intervalul curent al scutului [start, start + X - 1]).

Trebuie să afişezi o serie de miscări ale scutului astfel încât să prinzi toţi zombi! Dăi bătaie!

Date de intrare

Fişierul de intrare shield.in va conţine pe prima linie N şi X, reprezentând numărul de zombi respectiv lungimea scutului. Pe următoarele N linii se vor afla două numere L şi C reprezentând linia şi coloana unui zombie.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire shield.out va conţine pe prima linie K, numărul de mişcări folosite. Dupa urmează K linii de forma left Y sau right Y care reprezintă în ce direcţie şi cât va fi mutat scutul. Suma Y-urilor trebuie să fie egală cu linia maximă a unui zombie - 1. ( left / right Y = scutul va fi mutat left / right cu o pătrăţică pe secundă în următoarele Y secunde)

Restricţii

  • Coordonatele inamicilor şi lungimea scutului se vor afla intre [-109, 109]
  • 1 ≤ N ≤ 105

Exemplu

shield.inshield.out
3 10
3 11
5 14
10 0
2
right 4
left 5

Explicaţie

...

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?