Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2017-03-10 21:40:49.
Revizia anterioară   Revizia următoare  
Bad macro "include(page="template/taskheader" task_id="shield") == h3. _Can you handle the zombies?_ Te-ai gandit vreodata cum ar fi o apocalipsa cu zombie? Perfect, esti in locul care trebuie! Tu esti Death, unul din cei patru calareti ai apocalipsei, iar task-ul tau este sa omori cati mai multi zombi pentru a-ti popula imperiul cu suflete. Fiind si un perfectionist vrei sa ii elimini pe toti pentru a nu-ti strica titlul 'The Almighty Slasher'. Se stie ca arma ta preferata este 'double-scythe' dar ca sa fii mai optim trebuie sa folosesti scutul cu plasma. Sa impartim toata harta ca un grid infinit. Tu te aflii pe linia 1 si coloana 1(capatul stang al scutului), iar scutul are forma de dreptunghi de latime 1 si lungime X. Zombi se afla pe linii > 1 si niste coloane de start predefinite, acestia fiind reprezentati prin patratele de 1x1. Zombi se muta o patratica mai jos la fiecare secunda. Mutarile tale constau in mutarea scutului in stanga sau dreapta cu o patratica pe secunda. Un zombie va fi eliminat daca la momentul ajungerii la linia 1 a intrat in scut(coloana sa este inclusa in intervalul curent al scutului [start, start + X - 1]). Trebuie sa afisezi o serie de miscari ale scutului astfel incat sa prinzi toti zombi! Dai bataie! h2. Date de intrare Fişierul de intrare $shield.in$ va contine pe prima linia N si X, reprezentand numarul de zombi respectiv lungimea scutului. Pe urmatoarele N linii se vor afla doua numere L si C reprezentand linia si coloana unui zombie. h2. Date de ieşire În fişierul de ieşire $shield.out$ va contine pe prima linie K, numarul de miscari folosite. Dupa urmeaza K linii de forma "left Y" sau "right Y" care reprezinta in ce directie si cat va fi mutat scutul. Suma Y-urilor trebuie sa fie egala cu linia maxima a unui zombie - 1. (left/right Y = scutul va fi mutat left/right cu o patratica pe secunda in urmatoarele Y secunde) h2. Restricţii * $Coordonatele inamicilor si lungimea scutului se vor afla intre [-10^9^, 10^9^]$ * $1 ≤ N ≤ 10^5^$ h2. Exemplu table(example). |_. shield.in |_. shield.out | | 3 10 3 11 5 14 10 0 | 2 right 4 left 5 | h3. Explicaţie ... == include(page="template/taskfooter" task_id="shield")"