Pagini recente » Monitorul de evaluare | Monitorul de evaluare | Diferente pentru problema/path2 intre reviziile 5 si 4 | Atasamentele paginii Ratway | Diferente pentru problema/semne3 intre reviziile 3 si 2
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="semne3") ==
Profesorul Onizuka are in clasa $N$ elevi. Acestia sunt numerotati de la $1$ la $N$. El a primit o foaie cu $N - 1$ semne de tipul: $<$ si $>$. El trebuie sa aseze cei $N$ elevi in banci (banciile fiind asezate in linie), astfel incat indicii elevilor sa corespunda cu restrictiile semnelor impuse(daca primul semn este $>$, atunci elevul din banca $1$ trebuie sa aiba indicele mai mare ca indicele copilului din banca $2$).
Poveste şi cerinţă...
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $semne3.in$ va contine pe prima linie un numar natural $N$. Pe linia $2$ vor fi $N - 1$ semne de tipul $<$ si $>$.
Fişierul de intrare $semne3.in$ ...
h2. Date de ieşire
Fişierul de ieşire $semne3.out$ va contine $N$ numere reprezentand indicii elevilor pusi in cele $N$ banci(al $i$-lea numar o sa contina indicele elevului pus in banca $i$). Se cere solutia minim lexicografica.
În fişierul de ieşire $semne3.out$ ...
h2. Restricţii
* $1 ≤ N ≤ 500.000$
* NU orice solutie este considerata corecta. Se cere cea minim lexicografica.
* $... ≤ ... ≤ ...$
h2. Exemplu
table(example). |_. semne3.in |_. semne3.out |
|4
><>
|2 1 4 3
| This is some
text written on
multiple lines.
| This is another
text written on
multiple lines.
|
h3. Explicaţie
...
== include(page="template/taskfooter" task_id="semne3") ==
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.