Pagini recente » Diferente pentru utilizator/giuliastef intre reviziile 5 si 1 | Atasamentele paginii Profil bastiboy31 | Profil Digori04 | Diferente pentru problema/hoata2 intre reviziile 17 si 18 | Diferente pentru problema/sao intre reviziile 2 si 3
Diferente pentru
problema/sao intre reviziile
#2 si
#3
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="sao") ==
Poveste şi cerinţă...
Dupa ce a intrat in noul joc: Sword Art Online, Kirito s-a decis sa isi masoare puterile in ultimul quest aparut. Initial, Kirito are un $HP$ (viata) si $K$ potiuni magice. El are de infruntat $N$ monstrii foarte puternici. Din moment ce acesti monstrii sunt bossi la fiecare nivel din joc, Kirito este obligat sa se lupte cu cei $N$ inamici in ordinea aparitiei lor (monstrul $1$, monstrul $2$, etc.). Pentru fiecare monstru Kirito stie cat $HP$ pierde pentru a il omora. In lupta cu monstrul $i$ pierde $damage{~i~} HP$. Kirito poate la un anumit moment sa foloseasca una din cele $K$ potiuni pentru a distruge un monstru fara sa piarda viata. Ajutati-l pe Kirito sa alegea pe ce monstrii sa foloseasca cele $K$ potiuni pentru a reusi sa omoare cat mai multi dintre inamicii sai (daca Kirito se bate cu un monstru si ajunge cu $HP$-ul $0$ atunci automat moare si nu mai poate continua).
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $sao.in$ ...
Fişierul de intrare $sao.in$ va contine pe prima linie $3$ numere naturale $N, K$ si $HP$. Pe linia $2$ vor fi $N$ elemente, elementul $i$ reprezentand valoarea $damage{~i~}$
h2. Date de ieşire
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.