Diferente pentru problema/rell intre reviziile #5 si #6

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="rell") ==
In mirificul tinut al Padurii de Jad, eroul nostru Rell, are de infruntat ambuscada neasteptata a maimutelor. Initial, fiecare maimuta are un numar de puncte
de viata. Se considera ca o maimuta este infranta in momentul in care numarul punctelor ei de viata ajunge la 0.
In mirificul tinut al Padurii de Jad, eroul nostru Rell, are de infruntat ambuscada neasteptata a maimutelor. Initial, fiecare maimuta are un numar de puncte de viata. Se considera ca o maimuta este infranta in momentul in care numarul punctelor ei de viata ajunge la 0.
Se stie ca eroul nostru are la dispozitie 3 abilitati pe care le poate folosi pentru a ataca o maimuta:
* Abilitatea mai puternica care produce o dauna de $A2$ puncte de viata si are nevoie de $T2$ secunde pentru a se regenera.
* Abilitatea cea mai puternica care produce o dauna de $A3$ puncte de viata si are nevoie de $T3$ secunde pentru a se regenera.
De exemplu, daca Rell ataca o maimuta care are numarul de puncte de viata $X$ in secunda $T$ cu abilitatea puternica, acea maimuta va ramane cu max( $X - A1$, $0$ )
puncte de viata, iar eroul nostru isi va mai putea folosi abilitatea puternica abia in secunda $T + T1$.
De exemplu, daca Rell ataca o maimuta care are numarul de puncte de viata $X$ in secunda $T$ cu abilitatea puternica, acea maimuta va ramane cu $max( X - A1, 0 )$ puncte de viata, iar eroul nostru isi va mai putea folosi abilitatea puternica abia in secunda $T + T1$.
In momentul in care o maimuta este infranta, Rell prinde mai multa incredere in sine si timpul de regenerare al tuturor abilitatilor este resetat ( acesta
poate folosi din nou orice abilitate dupa cum doreste ).
In momentul in care o maimuta este infranta, Rell prinde mai multa incredere in sine si timpul de regenerare al tuturor abilitatilor este resetat ( acesta poate folosi din nou orice abilitate dupa cum doreste ).
Cunoscand numarul natural $N$ de maimute care il ataca pe Rell, cat si numarul de puncte de viata al fiecarei maimute $hp[ i ], 1 ≤ i ≤ N$, sa se afiseze
care este timpul minim in care toate maimutele sunt infrante.
Cunoscand numarul natural $N$ de maimute care il ataca pe Rell, cat si numarul de puncte de viata al fiecarei maimute $hp[ i ], 1 ≤ i ≤ N$, sa se afiseze care este timpul minim in care toate maimutele sunt infrante.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $rell.in$ ...
Fişierul de intrare $rell.in$ contine pe prima linie numerele naturale $A1, A2, A3$, separate prin care un spatiu. Pe cea de-a doua linie se vor gasi numerele naturale $T1, T2, T3$, separate prin cate un spatiu. Pe cea de-a treia linie se afla numarul $N$. Pe cea de-a patra linie se afla $N$ numere naturale, al $i$ - lea numar reprezentand numarul de puncte de viata ale maimutei $i$.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $rell.out$ ...
În fişierul de ieşire $rell.out$ se va gasi un singur numar natural, reprezentand timpul minim in care toate maimutele sunt infrante de catre eroul nostru, Rell.
h2. Restricţii

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.