Diferente pentru problema/rayman intre reviziile #75 si #77

Diferente intre titluri:

rayman
Rayman

Diferente intre continut:

!>problema/rayman?img.png!
Cred că toată lumea s-a jucat Rayman şi îi cunoaşte protagonistul.
Au apărut planşe noi în renumitul joc şi voi aveţi datoria de a-i spune lui Rayman pe unde să meargă. O planşă este alcătuită din mai mulţi munţi de diferite înălţimi pe vârful cărora se află câte un obstacol cu un grad de risc anume. Mai exact, planşa arată ca o matrice cu $N$ linii şi $M$ coloane, iar fiecare căsuţă din matrice reprezintă un munte cu obstacolul sau. Deoarece Mister Dark, Admiral Rezorbeard, Andre şi The Magician şi-au unit forţele şi au inventat o poţiune care să-i alunge lui Rayman puterea de a zbura, **acesta poate să sară de pe un munte numai pe altul cu înălţime mai mică sau egală**. Ştim cu toţii că lui Rayman îi place cel mai mult aventura, **aşa că acesta doreşte să treacă prin cât mai multe obstacole**, dar, mai ştim că Rayman este un om superstiţios, deci el nu vrea să se întoarcă din drum (aceste crede că Mister Unlucky o să dea năvală peste el şi o să-l omoare).
Au apărut planşe noi în renumitul joc şi voi aveţi datoria de a-i spune lui Rayman pe unde să meargă. O planşă este alcătuită din mai mulţi munţi de diferite înălţimi pe vârful cărora se află câte un obstacol cu un grad de risc anume. Mai exact, planşa arată ca o matrice cu $N$ linii şi $M$ coloane, iar fiecare căsuţă din matrice reprezintă un munte cu obstacolul sau. Deoarece Mister Dark, Admiral Rezorbeard, Andre şi The Magician şi-au unit forţele şi au inventat o poţiune care să-i alunge lui Rayman puterea de a zbura, **acesta poate să sară de pe un munte numai pe altul cu înălţime mai mică sau egală**. Ştim cu toţii că lui Rayman îi place cel mai mult aventura, **aşa că acesta doreşte să treacă prin cât mai multe obstacole**, dar, mai ştim că Rayman este un om superstiţios, deci el nu vrea să se întoarcă din drum (acesta crede că Mister Unlucky o să dea năvală peste el şi o să-l omoare).
Mai exact, **dacă la un moment dat el se află pe un munte pe linia $x$ şi coloana $y$ atunci în viitor el poate să ajungă pe un munte de pe linia $x$ şi coloana $y1$ doar dacă $y < y1$** (cu alte cuvinte, dacă înşiruirea de mutări este <tex> (x_1, y_1), (x_2, y_2), .., (x_k, y_k), (a, b_1), (x_{k+1}, y_{k+1}), ..., (x_s, y_s), (a, b_2), (x_{s+1}, y_{s+1}), ..., (x_q, y_q),</tex> atunci nu este permis ca <tex>b_1 > b_2</tex>). Totuşi, noi mai ştim că la cât de neînfricat este Rayman, el nu doreşte să îşi asume foarte multe riscuri, prin urmare voi trebuie să îi alegeţi un drum care **să treacă prin cât mai multe obsacole, dar cu gradul total de risc minim (în caz de egalitate după lungime)**. Pentru că lui nu îi place să piardă timpul alegând din mai multe trasee şi doreşte să plece la drum cât mai repede posibil, **acesta va garantează că există o singură mulţime de obstacole cu cardinal maxim care poate fi parcursă în condiţiile de mai sus, care să aibă un grad total de risc minim (drumul propriu-zis nefiind neapărat unic)**.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.