Pagini recente » Diferente pentru problema/balulbobocilor intre reviziile 25 si 10 | Diferente pentru utilizator/iepuras_binar intre reviziile 8 si 9 | Rayman | Statistici Cosmo Kys (Cosmo) | Diferente pentru problema/rayman intre reviziile 59 si 60
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="rayman") ==
!>problema/rayman?rayman_image.jpg!
Cred că toată lumea s-a jucat Rayman şi îi cunoaşte protagonistul.
Au apărut planşe noi în renumitul joc şi voi aveţi datoria de a-i spune lui Rayman pe unde să meargă. O planşă este alcătuită din mai mulţi munţi de diferite înălţimi pe vârful cărora se află câte un obstacol cu un grad de risc anume. Mai exact, planşa arată ca o matrice cu $N$ linii şi $M$ coloane, iar fiecare căsuţă din matrice reprezintă un munte cu obstacolul sau. Deoarece Mister Dark, Admiral Rezorbeard, Andre şi The Magician şi-au unit forţele şi au inventat o poţiune care să-i alunge lui Rayman puterea de a zbura, **acesta poate să sară de pe un munte numai pe altul cu înălţime mai mică sau egală**. Ştim cu toţii că lui Rayman îi place cel mai mult aventura, **aşa că acesta doreşte să treacă prin cât mai multe obstacole**, dar, mai ştim că Rayman este un om superstiţios, deci el nu vrea să se întoarcă din drum (aceste crede că Mister Unlucky o să dea năvală peste el şi o să-l omoare).
Traseul pe care îl urmează Rayman este: $(3, 3) -> (3, 4) -> (2, 2) -> (2, 3) -> (2, 4) -> (3, 5) -> (2, 6) -> (1, 1) -> (1, 2) -> (1, 5) -> (1, 6)$
!>problema/rayman?rayman_image.jpg!
== include(page="template/taskfooter" task_id="rayman") ==
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.