Diferente pentru problema/rayman intre reviziile #57 si #58

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="rayman") ==
!>problema/rayman?rayman_image.jpg!
 
 
Cred că toată lumea s-a jucat Rayman şi îi cunoaşte protagonistul.
Au apărut planşe noi în renumitul joc şi voi aveţi datoria de a-i spune lui Rayman pe unde să meargă. O planşă este alcătuită din mai mulţi munţi de diferite înălţimi pe vârful cărora se află câte un obstacol cu un grad de risc anume. Mai exact, planşa arată ca o matrice cu $N$ linii şi $M$ coloane, iar fiecare căsuţă din matrice reprezintă un munte cu obstacolul sau. Deoarece Mister Dark, Admiral Rezorbeard, Andre şi The Magician şi-au unit forţele şi au inventat o poţiune care să-i alunge lui Rayman puterea de a zbura, **acesta poate să sară de pe un munte numai pe altul cu înălţime mai mică sau egală**. Ştim cu toţii că lui Rayman îi place cel mai mult aventura, **aşa că acesta doreşte să treacă prin cât mai multe obstacole**, dar, mai ştim că Rayman este un om superstiţios, deci el nu vrea să se întoarcă din drum (aceste crede că Mister Unlucky o să dea năvală peste el şi o să-l omoare).

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.