Diferente pentru problema/puzzle intre reviziile #5 si #6

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

* grupa 2 - formata din toate placutele din dreapta placutei-pivot, fara aceasta.
Dupa alegerea placutei-pivot, toate placutele din grupa 1, daca exista, se deplaseaza circular spre stanga cu exact o pozitie, iar toate placutele din grupa 2, daca exista, se deplaseaza circular spre dreapta, cu exact o pozitie, ca in figura de mai jos, dupa care placutele se renumeroteaza, de la stanga la dreapta, incepand cu 1.
Scopul jocului este ca prin alegerea unui sir potrivit de placute-pivot sa se obtina o asezare a placutelor, astfel incat cuv���¢ntul format din literele scrise pe acestea, de la stanga la dreapta, sa fie identic cu cuvantul corect.
Scopul jocului este ca prin alegerea unui sir potrivit de placute-pivot sa se obtina o asezare a placutelor, astfel incat cuvantul format din literele scrise pe acestea, de la stanga la dreapta, sa fie identic cu cuvantul corect.
h2. Date de intrare
In fisierul de intrare $puzzle.in$ se afl���
In fisierul de intrare $puzzle.in$ se afla
* pe prima linie, cuv���¢ntul corect;
* pe a doua linie, cuv���¢ntul format prin asezarea initiala a placutelor.
* pe prima linie, cuvantul corect;
* pe a doua linie, cuvantul format prin asezarea initiala a placutelor.
h2. Date de iesire
h2. Restrictii
* Fiecare cuvant are cel mult 250 de litere.
* Dac��� exist��� mai multe solu���£ii, se va furniza una singur���, nu neap���rat optim���.
* Daca exista mai multe solutii, se va furniza una singura, nu neaparat optima.
h2. Exemplu
h3. Explicatie
...
Exemplul 1:
pivot - 2
ba | c -> ab | c
 
Exemplul 2:
pivot – 6
aabbcc | -> abbcca |
pivot - 2
ab | bcca -> ba | abcc
pivot - 2
ba | abcc -> ab | cabc
 
Exemplul 3:
Cuvântul corespunzător plăcuţelor este cel corect.
== include(page="template/taskfooter" task_id="puzzle") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.