Diferente pentru problema/puncte4 intre reviziile #5 si #6

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Bulbuka este o elevă foarte conştiincioasă. În orele de matematică, ea desenează puncte în unele pătrăţele de pe o foaie a caietului, după care le înconjoară cu un dreptunghi de mărime N*M (N ≤ M) trasat pe liniile imprimate pe foaie.
Într-o zi, ea a observat că unele dreptunghiuri pe care le-a trasat au o proprietate specială: toate pătratele de mărime N*N incluse în dreptunghi au acelaşi număr de puncte (să-l numim P) desenate în interior.
După oră, profesorul a chemat-o să o întrebe ce desena aşa interesant în timpul orei. Bulbuka i-a explicat entuziasmată descoperirea, iar profesorul i-a propus o temă specială: pentru trei valori date N,M şi P, să determine câte modalităţi de a desena punctele există. Bulbuka a acceptat imediat dar, pentru că nu ştie să scrie numere foarte mari, s-a hotărât să prezinte răspunsul modulo 1000000007 (109 + 7).
După oră, profesorul a chemat-o să o întrebe ce desena aşa interesant în timpul orei. Bulbuka i-a explicat entuziasmată descoperirea, iar profesorul i-a propus o temă specială: pentru trei valori date N,M şi P, să determine câte modalităţi de a desena punctele există. Bulbuka a acceptat imediat dar, pentru că nu ştie să scrie numere foarte mari, s-a hotărât să prezinte răspunsul modulo 1000000007 (10^9^ + 7).
Ajunsă acasă, a descoperit că problema e mai grea decât credea iniţial şi i-ar trebui multe caiete să scrie toate rezolvările posibile. De aceea, vă cere ajutorul.
h2. Cerinta

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.