Diferente pentru problema/puncte4 intre reviziile #21 si #22

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="puncte4") ==
Bulbuka este o elevă foarte conştiincioasă. În orele de matematică, ea desenează puncte în unele pătrăţele de pe o foaie a caietului, după care le înconjoară cu un dreptunghi de mărime {**N*M (N ≤ M)**} trasat pe liniile imprimate pe foaie.
 
Într-o zi, ea a observat că unele dreptunghiuri pe care le-a trasat au o proprietate specială: toate pătratele de mărime {**N*N**} incluse în dreptunghi au acelaşi număr de puncte (să-l numim {**P**}) desenate în interior.
 
După oră, profesorul a chemat-o să o întrebe ce desena aşa interesant în timpul orei. Bulbuka i-a explicat entuziasmată descoperirea, iar profesorul i-a propus o temă specială: pentru trei valori date {**N,M**} şi {**P**}, să determine câte modalităţi de a desena punctele există. Bulbuka a acceptat imediat dar, pentru că nu ştie să scrie numere foarte mari, s-a hotărât să prezinte răspunsul modulo {**1000000007 (10^9^ + 7)**}.
Ajunsă acasă, a descoperit că problema e mai grea decât credea iniţial şi i-ar trebui multe caiete să scrie toate rezolvările posibile. De aceea, vă cere ajutorul.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.