Diferente pentru problema/puncte4 intre reviziile #2 si #25

Diferente intre titluri:

puncte4
Puncte4

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="puncte4") ==
Bulbuka este o elevă foarte conştiincioasă. În orele de matematică, ea desenează puncte în unele pătrăţele de pe o
foaie a caietului, după care le înconjoară cu un dreptunghi de mărime N*M (N ≤ M) trasat pe liniile imprimate pe
foaie.
Într-o zi, ea a observat că unele dreptunghiuri pe care le-a trasat au o proprietate specială: toate pătratele de
mărime N*N incluse în dreptunghi au acelaşi număr de puncte (să-l numim P) desenate în interior.
După oră, profesorul a chemat-o să o întrebe ce desena aşa interesant în timpul orei. Bulbuka i-a explicat
entuziasmată descoperirea, iar profesorul i-a propus o temă specială: pentru trei valori date N,M şi P, să determine
câte modalităţi de a desena punctele există. Bulbuka a acceptat imediat dar, pentru că nu ştie să scrie numere foarte
mari, s-a hotărât să prezinte răspunsul modulo 1000000007 (109 + 7).
Ajunsă acasă, a descoperit că problema e mai grea decât credea iniţial şi i-ar trebui multe caiete să scrie toate
rezolvările posibile. De aceea, vă cere ajutorul.
Bulbuka este o elevă foarte conştiincioasă. În orele de matematică, ea desenează puncte în unele pătrăţele de pe o foaie a caietului, după care le înconjoară cu un dreptunghi de mărime {**N*M (N ≤ M)**} trasat pe liniile imprimate pe foaie.
h2 Cerinta
Date fiind N,M şi P, să se afişeze rezultatul cerut modulo 1000000007 (10^9^ + 7).
Într-o zi, ea a observat că unele dreptunghiuri pe care le-a trasat au o proprietate specială: toate pătratele de mărime {**N*N**} incluse în dreptunghi au acelaşi număr de puncte (să-l numim {**P**}) desenate în interior.
 
După oră, profesorul a chemat-o să o întrebe ce desena aşa interesant în timpul orei. Bulbuka i-a explicat entuziasmată descoperirea, iar profesorul i-a propus o temă specială: pentru trei valori date {**N, M**} şi {**P**}, să determine câte modalităţi de a desena punctele există. Bulbuka a acceptat imediat dar, pentru că nu ştie să scrie numere foarte mari, s-a hotărât să prezinte răspunsul modulo {**1000000007 (10^9^ + 7)**}.
 
Ajunsă acasă, a descoperit că problema e mai grea decât credea iniţial şi i-ar trebui multe caiete să scrie toate rezolvările posibile. De aceea, vă cere ajutorul.
 
h2. Cerinta
 
Date fiind {**N, M**} şi {**P**}, să se afişeze rezultatul cerut modulo {**1000000007 (10^9^ + 7)**}.
h2. Date de intrare
Pe prima linie a fişierului $puncte4.in$ se află cele trei numere N,M şi P, separate prin câte un spaţiu.
 
Pe prima linie a fişierului $puncte4.in$ se află cele trei numere {**N, M**} şi {**P**}, separate prin câte un spaţiu.
h2. Date de ieşire
h2. Restricţii
* 2 ≤ N ≤ 100
* N ≤ M ≤ 10^18^
* 2 ≤ {**N**} ≤ 100
* {**N**} ≤ {**M**} ≤ 10^18^
* 0 ≤ {**P**} ≤ {**N^2^**}
* Pentru {**40%**} din teste {**N**} < 9
h2. Exemplu
table(example). |_. puncte4.in |_. puncte4.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
|
| 3 4 1
| 15
|
h3. Explicaţie
...
{! problema/puncte4?enunt.png 100% !}
 
Zona gri reprezintă zona conţinută de ambele pătrate de mărime 3x3. Putem plasa punctul ori în zona gri (6 posibilităţi), ori în ambele zone albe (3*3=9 posibilităţi).
 
table(example). |_. puncte4.in |_. puncte4.out |
| 3 4 2
| 78
|
== include(page="template/taskfooter" task_id="puncte4") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.