Pagini recente » Diferente pentru teme intre reviziile 2 si 1 | Atasamentele paginii lemans | Diferente pentru problema/palind2 intre reviziile 11 si 3 | Monitorul de evaluare | Diferente pentru problema/pudge intre reviziile 1 si 2
Diferente pentru
problema/pudge intre reviziile
#1 si
#2
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="pudge") ==
Poveste şi cerinţă...
Pudge este pozitionat in punctul (X,Y) in plan si are un hook de latime D+1 (D e par).
Acesta poate arunca hook-ul in orice punct intreg X0 pe axa Ox; timpul hook-ului sa ajunga pe axa Ox este egal cu distanta dreptei formata de pozitia lui Pudge si punctul in care arunca hook-ul.
Pe axa Ox sunt mai multi inamici, fiecare inamic este la o pozitie Pi si are o viteza constanta Vi pe unitate de timp (daca Vi e pozitiv acesta se misca spre +infinit, si daca e negativ se misca spre -infinit).
Daca pudge arunca hook-ul in punctul X0, acesta va prinde toti inamicii care sunt in intervalul [X0-d/2,X0+d/2] in momentul de timp in care hook-ul ajunge pe axa Ox.
Calculati numarul maxim de inamici pe care ii poate prinde pudge dintr-o aruncare a hook-ului.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $pudge.in$ ...
Fişierul de intrare $pudge.in$ contine pe prima linie X, Y, D si N, care semnifica numarul de inamici.
Urmeaza N linii, fiecare avand 2 numere Pi, pozitia initiala a inamicului, si Vi, viteaza acestuia.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $pudge.out$ ...
În fişierul de ieşire $pudge.out$ se va afisa un singur numar:
Numarul maxim de inamici pe care ii poate prinde pudge.
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $1<=N<=100.000 ≤ ... ≤ ...$
h2. Exemplu
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.