Diferente pentru problema/pscarb intre reviziile #4 si #11

Diferente intre titluri:

pscarb
PScArb

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="pscarb") ==
Trebuie sa generati un arbore cu $N$ noduri, din care $K$ frunze.
Fiecare nod are una dintre culorile R, G, B.
Arborele trebuie sa respecte proprietatea: drumul dintre oricare doua frunze trebuie sa contina fiecare culoare de un numar impar de ori ($0$ e numar par).
Fie un arbore cu $N$ noduri, dintre care $K$ frunze. Fiecare nod are una dintre culorile $R$, $G$, $B$.
 
Arborele respecta proprietatea: drumul dintre oricare doua frunze trebuie sa contina fiecare culoare de un numar impar de ori.
 
Generati un astfel de arbore.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $pscarb.in$ ...
Fişierul de intrare $pscarb.in$ va contine doua numere naturale separate printr-un spatiu, $N$ si $K$.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $pscarb.out$ ...
Daca nu exista solutie, afisati $-1$. Altfel, afisati culorile nodurilor si muchiile.
În fişierul de ieşire $pscarb.out$ se vor gasi pe primele $N-1$ linii, muchiile arborelui. O muchie este descrisa prin indicii celor doua noduri separati printr-un spatiu. Pe urmatoarea linie se va afla un sir format din caracterele $R$, $G$ si $B$, care descrie culorile nodurilor (a $i$-a valoarea descrie culoarea nodului $i$).
In cazul in care nu exista solutie, afisati $-1$.
h2. Restricţii
* $2 ≤ K ≤ N ≤ 100$
* Trei culori cunosc pe lumeeeee...
h2. Exemplu

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.