== include(page="template/taskheader" task_id="pscarb") ==
Fie un arbore cu $N$ noduri, dintre care $K$ frunze. Fiecare nod are una dintre culorile $R$, $G$, $B$.
Arborele respecta proprietatea: drumul dintre oricare doua frunze trebuie sa contina fiecare culoare de un numar impar de ori.
Generati un astfel de arbore.
Poveste şi cerinţă...
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $pscarb.in$ va contine doua numere naturale separate printr-un spatiu, $N$ si $K$.
Fişierul de intrare $pscarb.in$ ...
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $pscarb.out$ se vor gasi pe primele $N-1$ linii, muchiile arborelui. O muchie este descrisa prin indicii celor doua noduri separati printr-un spatiu. Pe urmatoarea linie se va afla un sir format din caracterele $R$, $G$ si $B$, care descrie culorile nodurilor (a $i$-a valoarea descrie culoarea nodului $i$).
In cazul in care nu exista solutie, afisati $-1$.
În fişierul de ieşire $pscarb.out$ ...
h2. Restricţii
* $2 ≤ K ≤ N ≤ 100$
* Trei culori cunosc pe lumeeeee...
* $... ≤ ... ≤ ...$
h2. Exemplu
table(example). |_. pscarb.in |_. pscarb.out |
| 3 2
| 1 2
2 3
RGB
|
| 100 100
| -1
| This is some
text written on
multiple lines.
| This is another
text written on
multiple lines.
|
h3. Explicaţie
Primul exemplu: Pe drumul dintre frunzele $1$ si $3$ apar culorile $R$, $G$ si $B$, fiecare o singura data.
Al doilea exemplu: Nu se poate construi un arbore cu 100 de noduri si 100 de frunze.
...
== include(page="template/taskfooter" task_id="pscarb") ==