Diferente pentru problema/progr intre reviziile #1 si #24

Diferente intre titluri:

progr
Progr

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="progr") ==
Poveste şi cerinţă...
După succesul lui Petrică, a venit şi rândul lui Georgică să se joace cu progresiile aritmetice. Acesta are un vector cu $N$ numere naturale şi se întreabă câte progresii aritmetice maximale cu raţia pozitivă (mai mare decât zero), care au cel puţin doi termeni, poate forma cu aceste numere.
 
O progresie aritmetică $X ~1~, X ~2~, ..., X ~k~$, cu $X ~1~, X ~2~, ..., X ~k~$ aparţinând vectorului este maximală dacă:
 
* Oricare $Y$ aparţinand vectorului, $Y, X ~1~, X ~2~, ..., X ~k~$ nu este progresie aritmetică
* Oricare $Y$ aparţinand vectorului, $X ~1~, X ~2~, ..., X ~k~, Y$ nu este progresie aritmetică
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $progr.in$ ...
Fişierul de intrare $progr.in$ conţine pe prima linie $T$, numărul de teste. În continuare, pentru fiecare test, pe prima linie se va găsi un număr natural $N$, iar pe următoarea linie $N$ numere naturale, având semnificaţia din enunţ.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $progr.out$ ...
În fişierul de ieşire $progr.out$ se vor găsi $T$ linii, iar fiecare linie $i$ va conţine un singur număr natural, reprezentând numărul de progresii aritmetice care se pot forma cu numerele din testul $i$.
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $T = 10$
* $1 ≤ N ≤ 2.000$
* $1 ≤ v[i] ≤ 10^9^, unde v[i] este element printre cele N numere ale lui Georgică.$
* $Se garantează că elementele vectorului sunt distincte.$
h2. Exemplu
table(example). |_. progr.in |_. progr.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
|
 
h3. Explicaţie
 
...
table(example). |_. progr.in |_. progr.out |_. Explicaţie |
| 1
3
2 3 1
| 2
| Cele două progresii sunt: $1 3$, $1 2 3$.
$1 2$ şi $2 3$ sunt progresii, dar nu sunt maximale.
|
== include(page="template/taskfooter" task_id="progr") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
9526