Fişierul intrare/ieşire:playwithstrings.in, playwithstrings.outSursăad-hoc
AutorFlorin AvramAdăugată deavram_florinavram florin constantin avram_florin
Timp execuţie pe test0.1 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Play With Strings

Aceasta este o problema usoara.

Lui Gigel îi place foarte mult să se joace cu şirurile de caractere formate numai din literele mici ale alfabetului englez. Pentru că iubeşte jocul cu şirurile de caractere el vă va da două tipuri de task-uri. Pentru task-ul de tipul 1, Gigel vă întreabă dacă se pot rearanja caracterele din şir astfel încât să poată forma un şir palindrom. Pentru task-ul de tipul 2, Gigel vă întreabă, dacă având două şiruri s şi t, se pat înlocui caracterele din s astfel încât să se obţină şirul t.

Cerinţă

Gigel vă dă acum N task-uri, unele din primul joc, altele din cel de-al doilea joc şi vă întreabă dacă se pot obţine şirurile dorite folosind regulile prezentate.

Date de intrare

Pe prima linie a fişierului playwithstrings.in se va afla un număr N, reprezentând numărul de task-uri pe care Gigel vi le dă. Pe urmatoarele 2N se vor găsi task-uri grupate astfel: linia 2*i reprezinta tipul task-ului i, pe linia 2*i+1, daca task-ul este tipul 1 se va afla un singur sir, iar daca task-ul este de tipul 2 se vor afla 2 siruri separate printr-un singur spatiu.

Date de ieşire

In fisierul playwithstrings.out va avea N linii cu raspunsul pentru fiecare task. Daca task-ul se poate indeplini atunci veti scrie in fisier sirul 'True' (fara ghilimele), iar daca nu se poate indeplinii veti scrie in fisier sirul 'False' (fara ghilimele)

Restricţii

  • 1 ≤ N ≤ 500
  • lungimea oricarui sir nu va fi mai mare de 1000 de caractere
  • Pentru task-ul de tipul 2: Toate aparitiile unui caracter trebuie inlocuite cu un alt caracter pastrandu-se ordinea caracterelor. Doua caractere nu pot inlocui acelasi caracter.

Exemplu

playwithstrings.inplaywithstrings.out
4
1
aaabbbb
2
paper title
1
haskell
2
prolog scheme
True
True
False
False

Explicaţie

Pentru primul task, se pot reranjare literele astfel incat se poate obtine sirul abbabba, sir ce este palindrom.
Pentru al doilea task, se fac urmatoarele inlocuiri: p -> e, a -> i, e -> l, r -> e
Pentru al treilea task, nu exista nicio rearanjare a literelor astfel incat sa se obtina un sir palindrom.
Pentru al patrulea task, nu exista o inlocuire valida a literelor. Daca se fac inlocuirile: p->s, r->c, o->h, l->e, o->m, g->e, nu este corect pentru ca litera "o" din primul cuvant este inlocuita o data cu h, si o data cu m, iar litera "e" din al doilea cuvant este inlocuitor pentru l si pentru g, inlocuiri ce sunt nepermise.

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?