Pagini recente » Diferente pentru problema/qtri intre reviziile 19 si 15 | Profil DavidPop | Atasamentele paginii Profil iohanson | Diferente pentru utilizator/andrei_c1 intre reviziile 12 si 10 | Diferente pentru problema/pixeli intre reviziile 10 si 11
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
== include(page="template/taskheader" task_id="pixeli") ==
RAU-Gigel este pasionat de grafică, aşa că se gândeşte la un joc cu imagini. El creează într-un editor grafic o imagine bitmap binară de dimensiuni $N X N$ pixeli. O imagine bitmap binară este o matrice de pixeli, fiecare pixel fiind un bit. Să considerăm că valoarea 0 (nesetat) înseamnă alb şi valoarea 1 (setat) înseamnă negru (în realitate este exact invers!). Apoi RAU-Gigel împarte imaginea în patru imagini pătrate egale de latură $N / 2$ pe care le notează de la $1$ la $4$ ($1$ este imaginea din colţul dreapta-sus, $2$ este cea din colţul dreapta-jos, $3$ stânga-jos şi $4$ stânga-sus). El repetă procedeul pentru fiecare dintre cele $4$ imagini obţinute, şi tot aşa, reducând mereu latura la jumătate şi notând direcţiile de la $1$ la $4$, până când ajunge la imagini de mărimea unui pixel.
RAU-Gigel este pasionat de grafică, aşa că se gândeşte la un joc cu imagini. El creează într-un editor grafic o imagine bitmap binară de dimensiuni $N X N$ pixeli. O imagine bitmap binară este o matrice de pixeli, fiecare pixel fiind un bit. Să considerăm că valoarea 0 (nesetat) înseamnă alb şi valoarea 1 (setat) înseamnă negru (în realitate este exact invers!). Apoi RAU-Gigel împarte imaginea în patru imagini pătrate egale de latură $N / 2$ pe care le notează de la $1$ la $4$ ( $1$ este imaginea din colţul dreapta-sus, $2$ este cea din colţul dreapta-jos, $3$ stânga-jos şi $4$ stânga-sus). El repetă procedeul pentru fiecare dintre cele $4$ imagini obţinute, şi tot aşa, reducând mereu latura la jumătate şi notând direcţiile de la $1$ la $4$, până când ajunge la imagini de mărimea unui pixel.
Pentru simplitate, să presupunem că $N$ este o putere a lui $2$, să spunem $K$. Deci, după $K$ împărţiri succesive de imagini, orice pixel poate fi identificat printr-un şir unic format din cifrele $1$, $2$, $3$ şi $4$, de lungime $K$.
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.