Fişierul intrare/ieşire:pietre.in, pietre.outSursăinfo-arena 1.0
AutorStefan GheorgheAdăugată de
Timp execuţie pe test0.025 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

Pietre

Macarie si Petronela joaca un joc foarte interesant care, spera ei, le va dezvolta inteligenta si mai mult. Astfel ei au in fata doua gramezi de pietre (cu A respectiv B pietre fiecare). Jocul se desfasoara alternativ (Macarie incepe), iar la un moment dat un jucator poate lua un numar oarecare de pietre dintr-o gramada sau poate lua acelasi numar de pietre din ambele gramezi. Pierde cel care nu mai poate lua pietre.

Cerinta

Va trebui sa aflati castigatorul pentru T jocuri stiind ca mereu Macarie incepe jocul.

Date de Intrare

Prima linie a fisierului pietre.in contine numarul T de teste. Urmatoarele T linii contin cate 2 numere intregi A si B seperate prin cate un spatiu care descriu numarul de pietre din cele doua gramezi.

Date de Iesire

Fisierul pietre.out va contine T linii corespunzatoare celor T teste cu valoarea 1 daca la testul respectiv castiga Macarie si 2 daca invinge Petronela.

Restrictii si precizari

  • 1 ≤ A, B ≤ 1.000.000
  • 1 ≤ T ≤ 10

Exemple

pietre.inpietre.out
2
1 2
2 3
2
1

Explicatii

In primul test Macarie poate lua 1 piatra din oricare gramada, 2 pietre din a doua gramada sau o piatra din ambele gramezi, in toate cazurile Petronela putand lua toate pietrele ramase castigand jocul.
In testul 2 Macarie castiga luand 2 pietre din a doua gramada si Petronela va pierde conform acelorasi considerente de la exemplul 1.

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content