Fişierul intrare/ieşire:order2.in, order2.outSursăLista lui Francu
AutorCristian CadarAdăugată dedevilkindSavin Tiberiu devilkind
Timp execuţie pe test0.05 secLimită de memorie5120 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Order 2

Gigel, un mare inrait al jocurilor pe calculator, a gasit de curand un nou joc care i-a pus inteligenta la incercare. El primeste N numere pe care trebuie sa le sorteze crescator, efectuand operatii de urmatorul tip: fixeaza o pozitie X iar calculatorul inverseaza automat secventele 1, 2 ... X-1 si X+1 , X+2 .. N, lasand elementul X pe pozitia lui.

Cerinta

Gigel, fiind un mare dependent al acestui joc, pierde foarte mult timp in fata calculatorului incercand sa rezolve nivelele jocului. Din acest motiv parintii lui te roaga sa faci un program care sa ii zica lui Gigel ce pozitii trebuie sa fixeze si in ce ordine pentru a aranja elementele in ordine crescatoare.

Date de intrare

Pe prima linie a fisierul order2.in se afla numarul N iar pe urmatoarele N linii cate un numar reprezentand cele N elemente pe care Gigel trebuie sa le sorteze.

Date de iesire

In fisierul order2.out se vor gasi in ordine elementele care trebuiesc fixate, cate unul pe fiecare linie, pentru ca la sfarsit sirul sa fie ordonat crescator.

Restrictii

  • 1N2 000
  • Elementele sirului vor fi numere distincte, mai mici sau egale decat 10 000
  • Pe fiecare test se obtine punctajul corespunzator acestuia daca numarul de mutari este mai mic sau egal cu 2*N si secventa de operatii sorteaza corect sirul din fisierul de intrare. In caz contrar punctajul pe testul respectiv este de 0 puncte
  • Se pot fixa si elementele fictive 0 si N+1

Exemplu

order2.inorder2.out
4
20
5
50
25
3
2
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content