Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | numere.in, numere.out | Sursă | Happy Coding 1 |
Autor | Mugurel Ionut Andreica | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.025 sec | Limită de memorie | 65536 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Numere
Cand erau ei mai tineri, lui Mars si lui Mugurel le placea sa se joace cu numerele. Astfel, ei au inventat urmatorul joc: Doi jucatori se joaca cu doua numere pozitive. Jucatorii efectueaza mutari alternativ, iar jucatorul care a efectuat ultima mutare castiga. O mutare consta in scaderea din numarul mai mare a unui multiplu strict pozitiv al numarului mai mic, cu conditia ca acest multiplu sa fie mai mic decat sau egal cu numarul mai mare. Altfel spus, presupunand ca cele doua numere sunt X si Y si ca X≥Y, o mutare consta in scaderea din numarul X a oricarui numar de forma K*Y (K≥1), cu conditia K*Y≥X. Jocul se termina cand unul din numere devine egal cu 0. Scrieti un program care decide care din cei doi jucatori va castiga jocul, considerand ca ambii jucatori joaca optim.
Date de Intrare
Prima linie a fisierului numere.in contine numarul T de jocuri descrise in continuare. Fiecare din urmatoarele T linii contine 2 numere intregi X si Y, separate printr-un spatiu, reprezentand valorile initiale ale celor doua numere.
Date de Iesire
In fisierul numere.out veti afisa T linii. Pe fiecare linie veti afisa castigatorul jocului corespunzator din fisierul de intrare. Veti afisa 1, daca primul jucator (cel care efectueaza prima mutare) va castiga, respectiv 2, daca al doilea jucator va castiga.
Restrictii si precizari
- 1 ≤ T ≤ 20
- 1 ≤ X,Y ≤ 109
Exemplu
numere.in | numere.out |
---|---|
5 1 19 19 1 27 33 333333333 273333333 9997 19999 | 1 1 2 2 1 |