Fişierul intrare/ieşire:numere.in, numere.outSursăHappy Coding 1
AutorMugurel Ionut AndreicaAdăugată de
Timp execuţie pe test0.05 secLimită de memorie65536 kbytes
Scorul tăuN/ADificultatenormalnormalnormalnormalnormal

Vezi solutiile trimise | Statistici

Numere

Cand erau ei mai tineri, lui Mars si lui Mugurel le placea sa se joace cu numerele. Astfel, ei au inventat urmatorul joc: Doi jucatori se joaca cu doua numere pozitive. Jucatorii efectueaza mutari alternativ, iar jucatorul care a efectuat ultima mutare castiga. O mutare consta in scaderea din numarul mai mare a unui multiplu strict pozitiv al numarului mai mic, cu conditia ca acest multiplu sa fie mai mic decat sau egal cu numarul mai mare. Altfel spus, presupunand ca cele doua numere sunt X si Y si ca X≥Y, o mutare consta in scaderea din numarul X a oricarui numar de forma K*Y (K≥1), cu conditia K*Y≤X. Jocul se termina cand unul din numere devine egal cu 0. Scrieti un program care decide care din cei doi jucatori va castiga jocul, considerand ca ambii jucatori joaca optim.

Date de Intrare

Prima linie a fisierului numere.in contine numarul T de jocuri descrise in continuare. Fiecare din urmatoarele T linii contine 2 numere intregi X si Y, separate printr-un spatiu, reprezentand valorile initiale ale celor doua numere.

Date de Iesire

In fisierul numere.out veti afisa T linii. Pe fiecare linie veti afisa castigatorul jocului corespunzator din fisierul de intrare. Veti afisa 1, daca primul jucator (cel care efectueaza prima mutare) va castiga, respectiv 2, daca al doilea jucator va castiga.

Restrictii si precizari

  • 1 ≤ T ≤ 20
  • 1 ≤ X,Y ≤ 109

Exemplu

numere.innumere.out
5
1 19
19 1
27 33
333333333 273333333
9997 19999
1
1
2
2
1
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?

remote content