Atenţie! Aceasta este o versiune veche a paginii, scrisă la 2019-05-25 15:15:55.
Revizia anterioară   Revizia următoare  

 

Fişierul intrare/ieşire:noxornolife.in, noxornolife.outSursăAGM 2019, runda finala, ziua 1
AutorAlexa Tudose, Tamio-Vesa NakajimaAdăugată dextreme77Patrick Sava xtreme77
Timp execuţie pe test0.5 secLimită de memorie256000 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Noxornolife

Dupa ce au terminat de mancat tortul, Mountainman si Middle Islander s-au plictisit si au decis sa joace un joc nou, inspirati fiind de prietenul lor, Xorrin Olimpicul. De data asta, jocul e caracterizat de trei numere naturale X, A si B. Middle Islander muta primul. Randurile alterneaza, iar jucatorul care nu mai poate face o mutare pierde. In timpul unei mutari, jucatorul al carui rand este selecteaza un numar natural Y astfel incat A <= Y <= B si X ⊕ Y < X, unde ⊕ reprezinta operatia binara exclusiva sau (XOR). Valoarea lui X este apoi inlocuita de X ⊕ Y. Fiind date valorile X, A si B, spune cine castiga, presupunand ca ambii jucatori joaca optim.

Date de intrare

Fişierul de intrare noxornolife.in ...
Primul rand contine un numar natural T (T<=100.000), reprezentand numarul de teste. Fiecare test va contine exact un rand pe care se vor gasi valorile lui X, A si B.

Date de ieşire

În fişierul de ieşire noxornolife.out ...
Afiseaza raspunsurile pentru fiecare test in ordine. Pentru fiecare test, afiseaza fie Island (daca Middle Islander castiga, presupunand ca amandoi joaca optim), sau Mountain (daca Mountainman castiga, presupunand ca amandoi joaca optim).

Restricţii

  • ... ≤ ... ≤ ...
    ( 0 <= X, A, B <= 1018, A <= B, A
    Imaginile trebuie neaparat sa fie atasamente ale unei pagini.
    = 0).

Exemplu

noxornolife.innoxornolife.out
This is some
text written on
multiple lines.
This is another
text written on
multiple lines.

Explicaţie

...

Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?