Diferente pentru problema/noxornolife intre reviziile #9 si #20

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="noxornolife") ==
Dupa ce au terminat de mancat tortul, Mountainman si Middle Islander s-au plictisit si au decis sa joace un joc nou, inspirati fiind de prietenul lor, Xorrin Olimpicul. De data asta, jocul e caracterizat de trei numere naturale X, A si B. Middle Islander muta primul. Randurile alterneaza, iar jucatorul care nu mai poate face o mutare pierde. In timpul unei mutari, jucatorul al carui rand este selecteaza un numar natural Y astfel incat A <= Y <= B si X ⊕ Y < X, unde ⊕ reprezinta operatia binara exclusiva sau (XOR). Valoarea lui X este apoi inlocuita de X ⊕  Y. Fiind date valorile X, A si B, spune cine castiga, presupunand ca ambii jucatori joaca optim.
Dupa ce au terminat de mancat tortul, Mountainman si Middle Islander s-au plictisit si au decis sa joace un joc nou, inspirati fiind de prietenul lor, Xorrin Olimpicul. De data asta, jocul e caracterizat de trei numere naturale $X$, $A$ si $B$. Middle Islander muta primul. Randurile alterneaza, iar jucatorul care nu mai poate face o mutare pierde. In timpul unei mutari, jucatorul la mutare selecteaza un numar natural $Y$ astfel incat $A$ &le; $Y$ &le; $B$ si $X$$Y$ &lt; $X$, unde ⊕ reprezinta operatia binara xor. Valoarea lui $X$ este apoi inlocuita de $X$$Y$. Fiind date valorile $X$, $A$ si $B$, spune cine castiga, presupunand ca ambii jucatori joaca optim.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $noxornolife.in$ ...
Primul rand contine un numar natural T (T<=100.000), reprezentand numarul de teste. Fiecare test va contine exact un rand pe care se vor gasi valorile lui X, A si B.
Fişierul de intrare $noxornolife.in$ contine pe primul rand un numar natural $T$, reprezentand numarul de teste. Fiecare test va contine exact un rand pe care se vor gasi valorile lui $X$, $A$ si $B$.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $noxornolife.out$ ...
Afiseaza raspunsurile pentru fiecare test in ordine. Pentru fiecare test, afiseaza fie Island (daca Middle Islander castiga, presupunand ca amandoi joaca optim), sau Mountain (daca Mountainman castiga, presupunand ca amandoi joaca optim).
În fişierul de ieşire $noxornolife.out$ se afiseaza raspunsurile pentru fiecare test in ordine. Pentru fiecare test, afiseaza fie $Island$ (daca Middle Islander castiga, presupunand ca amandoi joaca optim), sau $Mountain$ (daca Mountainman castiga, presupunand ca amandoi joaca optim).
h2. Restricţii
* $... &le; ... &le; ...$
* 0 <= X, A, B <= 1018,
* A <= B,
* A != 0,
* B != 0
* $T$ &le; $100.000$
* $0$ &le; $X$ &le; $10^18^$
* $1$ &le; $A$, $B$ &le; $10^18^$
* $A$ &le; $B$
h2. Exemplu
table(example). |_. noxornolife.in |_. noxornolife.out |
| 5 1 1 1 6 1 5 7590 1 82335 10050 26357 229376 499543360 32 1243696352
| Island Mountain Island Mountain Island
| 5
1 1 1
6 1 5
7590 1 82335
10050 26357 229376
499543360 32 1243696352
| Island
Mountain
Island
Mountain
Island
|
h3. Explicaţie
 
...
 
== include(page="template/taskfooter" task_id="noxornolife") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.