Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | monede3.in, monede3.out | Sursă | ad-hoc |
Autor | Ciprian Oprisa | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.5 sec | Limită de memorie | 131072 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Inversarea interactivă a monedelor
Gigel a ieşit cu bine din supermarket dar a uitat să scaneze la ieşire o ciocolată. Paznicul îl observă, dar îl va lăsa să plece dacă trece de provocarea de mai jos.
Gigel va fi legat la ochi, iar paznicul pune 4 monede pe colţurile unui pătrat din carton, fiecare având o poziţie aleatoare (cap - 0 sau pajură - 1). Scopul lui Gigel este ca toate cele patru monede să ajungă cu aceeaşi faţă în sus (toate cap sau toate pajură). Provocarea are cel mult 9 runde, în fiecare rundă se efectuează paşii de mai jos, în această ordine:
- paznicul roteşte pătratul de carton (împreună cu monedele de pe colţuri) cu un unghi ales aleator dintre 0°, 90°, 180° şi 270°
- Gigel îi cere paznicului să inverseze între una şi patru monede, specificând colţurile mesei corespunzătoare monedelor pe care doreşte să le inverseze (notate cu A, B, C şi D)
- paznicul îi spune lui Gigel dacă după inversarea monedelor, scopul a fost atins (toate monedele au aceeaşi faţă); daca da, provocarea se termină şi Gigel a câştigat; dacă nu, se trece la runda următoare
Dacă la finalul a 9 runde Gigel încă nu a câştigat, provocarea se termină, iar Gigel pierde.
Date de intrare
Fişierul de intrare monede3.in ...
Date de ieşire
În fişierul de ieşire monede3.out ...
Restricţii
- ... ≤ ... ≤ ...
Exemplu
monede3.in | monede3.out |
---|---|
This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines. |
Explicaţie
...