Diferente pentru problema/monede3 intre reviziile #27 si #31

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

* paznicul roteşte pătratul de carton (împreună cu monedele de pe colţuri) cu un unghi ales aleator dintre 0°, 90°, 180° şi 270°
* Gigel îi cere paznicului să inverseze între una şi patru monede, specificând colţurile mesei corespunzătoare monedelor pe care doreşte să le inverseze (notate cu $A$, $B$, $C$ şi $D$)
* paznicul îi spune lui Gigel dacă după inversarea monedelor, scopul a fost atins (toate monedele au aceeaşi faţă); daca da, provocarea se termină şi Gigel a câştigat; dacă nu, se trece la runda următoare
* paznicul îi spune lui Gigel dacă după inversarea monedelor, scopul a fost atins (toate monedele au aceeaşi faţă); dacă da, provocarea se termină şi Gigel a câştigat; dacă nu, se trece la runda următoare
Dacă la finalul a 9 runde Gigel încă nu a câştigat, provocarea se termină, iar Gigel pierde.
În cazul în care aţi câştigat provocarea, va începe imediat următoarea provocare. După ce aţi câştigat şi ultima provocare, programul vostru trebuie să îşi încheie execuţia. Dacă aţi primit răspunsul $0$ în toate cele 9 runde ale unei provocări sau aţi primit vreun răspuns $-1$, programul vostru trebuie să îşi încheie deasemenea execuţia.
Pentru a vă asigura că linia afişată de voi ajunge la _standard output_ în momentul dorit, asiguraţi-vă că aţi pus $'\n'$ la finalul liniei, iar după afişare faceţi flush la _standard output_.
 
* În C sau C++, dacă aţi afişat folosind $printf$, apelaţi ulterior $fflush(stdout)$.
* În C++, dacă aţi afişat folosind $cout$, apelaţi ulterior $cout.flush()$.
* În Pascal, după afişare apelaţi $flush(output)$.
* În Java, după afişare apelaţi $System.out.flush()$.
* În Python, după afişare apelaţi $sys.stdout.flush()$.
 
h2. Exemplu
table(example). |_. stdin |_. stdout |_. Explicaţie |
|   | C | Se inversează moneda C, deci [0 1 0 1] -> [0 1 1 1] |
| 0  |   | Încă nu am câştigat, provocarea continuă. |
|   |   | Pătratul se roteşte aleator cu 90°, [0 1 1 1] -> [1 0 1 1]. |
|   | B | Se inversează moneda B, deci [1 0 1 1] -> [2 1 1 1] |
|   | B | Se inversează moneda B, deci [1 0 1 1] -> [1 1 1 1] |
| 1 |   | Am câştigat a doua (ultima) provocare după trei runde. |
|   |   | Programul ar trebui să îşi încheie execuţia. |
_Observaţie:_ Există posibilitatea ca în configuraţia iniţială toate monedele să aibă aceeaşi faţă.
== include(page="template/taskfooter" task_id="monede3") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.