Diferente pentru problema/monede3 intre reviziile #27 si #28

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

În cazul în care aţi câştigat provocarea, va începe imediat următoarea provocare. După ce aţi câştigat şi ultima provocare, programul vostru trebuie să îşi încheie execuţia. Dacă aţi primit răspunsul $0$ în toate cele 9 runde ale unei provocări sau aţi primit vreun răspuns $-1$, programul vostru trebuie să îşi încheie deasemenea execuţia.
Pentru a vă asigura că linia afişată de voi ajunge la _standard output_ în momentul dorit, asiguraţi-vă că aţi pus $'\n'$ la finalul liniei, iar după afişare faceţi flush la _standard output_.
 
* În C sau C++, dacă aţi afişat folosind $printf$, apelaţi ulterior $fflush(stdout)$.
* În C++, dacă aţi afişat folosind $cout$, apelaţi ulterior $cout.flush()$.
* În Pascal, după afişare apelaţi $flush(output)$.
* În Java, după afişare apelaţi $System.out.flush()$.
* În Python, după afişare apelaţi $sys.stdout.flush()$.
 
h2. Exemplu
table(example). |_. stdin |_. stdout |_. Explicaţie |
|   | C | Se inversează moneda C, deci [0 1 0 1] -> [0 1 1 1] |
| 0  |   | Încă nu am câştigat, provocarea continuă. |
|   |   | Pătratul se roteşte aleator cu 90°, [0 1 1 1] -> [1 0 1 1]. |
|   | B | Se inversează moneda B, deci [1 0 1 1] -> [2 1 1 1] |
|   | B | Se inversează moneda B, deci [1 0 1 1] -> [1 1 1 1] |
| 1 |   | Am câştigat a doua (ultima) provocare după trei runde. |
|   |   | Programul ar trebui să îşi încheie execuţia. |

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.