Diferente pentru problema/monede3 intre reviziile #18 si #17

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Aceasta este o problemă interactivă. În loc să citiţi datele dintr-un fişier de intrare şi să afişaţi rezultatul într-un fişier de ieşire, veţi interacţiona cu evaluatorul citind de la _standard input_ (de exemplu folosind $scanf$ sau $cin$ în C/C++) şi afişând în _standard output_ (de exemplu folosind $printf$ sau $cout$ în C/C++).
Programul vostru va începe citind numărul de provocări la care participă Gigel. Pentru a ne asigura că metoda aleasă de voi rezolvă orice provocare în cel mult 9 runde, vor avea loc un număr de cel mult 100 de provocări. Imediat ce numărul de provocări a fost citit, va începe prima rundă a primei provocări.
h2. Date de ieşire
La fiecare rundă, programul vostru trebuie să afişeze un o linie (terminată cu $'\n'$), corespunzând poziţiilor monedelor pe care vrea să le inverseze. Caracterele afişate trebuie să fie distincte şi pot avea doar valorile $'A'$, $'B'$, $'C'$ sau $'D'$. După ce se afişează această linie, va trebui să citiţi rezultatul acţiunii voastre, exprimat printr-un număr întreg, ce poate avea valorile următoare:
În fişierul de ieşire $monede3.out$ ...
* $-1$: linia dată de voi este greşită
* $1$: aţi câştigat provocarea (toate monedele au aceeaşi faţă)
* $0$: încă nu aţi câştigat provocarea
h2. Restricţii
În cazul în care aţi câştigat provocarea, va începe imediat următoarea provocare. După ce aţi câştigat şi ultima provocare, programul vostru trebuie să îşi încheie execuţia. Dacă aţi primit răspunsul $0$ în toate cele 9 runde ale unei provocări sau aţi primit vreun răspuns $-1$, programul vostru trebuie să îşi încheie deasemenea execuţia.
* $... ≤ ... ≤ ...$
h2. Exemplu

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.