Diferente pentru problema/monede3 intre reviziile #17 si #18

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Aceasta este o problemă interactivă. În loc să citiţi datele dintr-un fişier de intrare şi să afişaţi rezultatul într-un fişier de ieşire, veţi interacţiona cu evaluatorul citind de la _standard input_ (de exemplu folosind $scanf$ sau $cin$ în C/C++) şi afişând în _standard output_ (de exemplu folosind $printf$ sau $cout$ în C/C++).
h2. Date de ieşire
Programul vostru va începe citind numărul de provocări la care participă Gigel. Pentru a ne asigura că metoda aleasă de voi rezolvă orice provocare în cel mult 9 runde, vor avea loc un număr de cel mult 100 de provocări. Imediat ce numărul de provocări a fost citit, va începe prima rundă a primei provocări.
În fişierul de ieşire $monede3.out$ ...
La fiecare rundă, programul vostru trebuie să afişeze un o linie (terminată cu $'\n'$), corespunzând poziţiilor monedelor pe care vrea să le inverseze. Caracterele afişate trebuie să fie distincte şi pot avea doar valorile $'A'$, $'B'$, $'C'$ sau $'D'$. După ce se afişează această linie, va trebui să citiţi rezultatul acţiunii voastre, exprimat printr-un număr întreg, ce poate avea valorile următoare:
h2. Restricţii
* $-1$: linia dată de voi este greşită
* $1$: aţi câştigat provocarea (toate monedele au aceeaşi faţă)
* $0$: încă nu aţi câştigat provocarea
* $... ≤ ... ≤ ...$
În cazul în care aţi câştigat provocarea, va începe imediat următoarea provocare. După ce aţi câştigat şi ultima provocare, programul vostru trebuie să îşi încheie execuţia. Dacă aţi primit răspunsul $0$ în toate cele 9 runde ale unei provocări sau aţi primit vreun răspuns $-1$, programul vostru trebuie să îşi încheie deasemenea execuţia.
h2. Exemplu

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.