h2. Restricţii
* $1 ≤ N ≤ 1$
* $-1.000.000.000 ≤ x{~i~}, y{~i~} ≤ 1.000.000.000$
* $3 ≤ N ≤ 1000$
* $-1.000.000 ≤ x{~i~}, y{~i~} ≤ 1.000.000$
* dacă Zeratul trece printr-un centru de comandă, el este obligat să-l distrugă (deoarece nu mai poate trece a doua oară prin acel centru şi nu şi-ar îndeplini misiunea); acest lucru este valabil inclusiv pentru centrul de comandă $0$
* după ce distruge al $N$-lea centru de comandă din traseul indicat de voi, el se va întoarce în centrul de comandă $0$, tot în linie dreaptă
* Zeratul nu poate trece printr-un punct de mai multe ori, chiar dacă a distrus toate centrele de comandă
* dacă există mai multe soluţii, se poate afişa oricare
* oricare trei centre de comandă sunt necoliniare
h2. Exemplu
table(example). |_. mission.in |_. mission.out |
| This is some
text written on
multiple lines.
| This is another
text written on
multiple lines.
| 5
0 0
1 1
2 0
0 3
2 3
| 0 3 4 1 2
|
h3. Explicaţie
...
Un exemplu de permutare care nu respectă cerinţele este ${0, 4, 3, 2, 1}$, deoarece Zeratul trece prin punctul $(1, 1.5)$ de două ori.
Un alt exemplu de permutare care nu respectă cerinţele este ${2, 1, 4, 3, 0}$, deoarece Zeratul trece, iniţial, prin centrul de comandă $0$ fără să-l distrugă.
== include(page="template/taskfooter" task_id="mission") ==