Nu aveti permisiuni pentru a descarca fisierul grader_test14.in
Diferente pentru problema/mission intre reviziile #15 si #5
Diferente intre titluri:
Mission
mission
Diferente intre continut:
h2. Restricţii
* $3≤ N ≤ 1000$ * $-1.000.000 ≤ x{~i~}, y{~i~} ≤ 1.000.000$
* $1 ≤ N ≤ 1$ * $-1.000.000.000 ≤ x{~i~}, y{~i~} ≤ 1.000.000.000$
* dacă Zeratul trece printr-un centru de comandă, el este obligat să-l distrugă (deoarece nu mai poate trece a doua oară prin acel centru şi nu şi-ar îndeplini misiunea); acest lucru este valabil inclusiv pentru centrul de comandă $0$ * după ce distruge al $N$-lea centru de comandă din traseul indicat de voi, el se va întoarce în centrul de comandă $0$, tot în linie dreaptă * Zeratul nu poate trece printr-un punct de mai multe ori, chiar dacă a distrus toate centrele de comandă * dacă există mai multe soluţii, se poate afişa oricare
* oricare trei centre de comandă sunt necoliniare
h2. Exemplu table(example). |_. mission.in |_. mission.out |
| 5 0 0 1 1 2 0 0 3 2 3 | 0 3 4 1 2
| This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines.
| h3. Explicaţie
Un exemplu de permutare care nu respectă cerinţele este ${0, 4, 3, 2, 1}$, deoarece Zeratul trece prin punctul $(1, 1.5)$ de două ori. Un alt exemplu de permutare care nu respectă cerinţele este ${2, 1, 4, 3, 0}$, deoarece Zeratul trece, iniţial, prin centrul de comandă $0$ fără să-l distrugă.
...
== include(page="template/taskfooter" task_id="mission") ==