Mai intai trebuie sa te autentifici.
Diferente pentru problema/mine intre reviziile #3 si #10
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
==Include(page="template/taskheader" task_id="mine")==
Dupa ce si-a recuperat harta (eventual), Max Damage se gaseste din nou in masina urmarit de politisti. Pentru a scapa se hotaraste sa se ascunda intr-o mina parasita. Problema e ca innauntru este intuneric, iar de la atatea "acrosari" farurile nu mai lumineaza. El pune in functiune un vechi generator de electricitate pentru a lumina galeriile minei, insa acesta functioneaza ciudat si uneori ofera mai multa electricitate, alteori mai putina. Din fericire, Damage stie cum variaza cantitatea de energie electrica. El are de asemenea o harta a minei. Aceasta este formata din galerii care se unesc in intersectii. Intre doua intersectii pot exista oricate galerii, doua galerii nu se intalnesc decat in intersectii, iar o galerie poate fi parcursa in ambele directii. De asemenea Max stie pentru fiecare galerie care trebuie sa fie cantitatea minima de elecricitate produsa de generator pentru a fi parcursa in siguranta. Toate galeriile au aceeasi lungime si pot fi parcurse intr-un singur interval de timp (evident, daca este destula lumina). Deci tot ce-i trebuie acum este un plan.
Dupa ce si-a recuperat harta, Max Damage se gaseste din nou in masina urmarit de politisti. Pentru a scapa se hotaraste sa se ascunda intr-o mina parasita. Problema e ca inauntru este intuneric, iar de la atatea "acrosari" farurile nu mai lumineaza. El pune in functiune un vechi generator de electricitate pentru a lumina galeriile minei, insa acesta functioneaza ciudat si uneori ofera mai multa electricitate, alteori mai putina. Din fericire, Damage stie cum variaza cantitatea de energie electrica. El are de asemenea o harta a minei. Aceasta este formata din galerii care se unesc in intersectii. Intre doua intersectii pot exista oricate galerii, doua galerii nu se intalnesc decat in intersectii, iar o galerie poate fi parcursa in ambele directii. De asemenea Max stie pentru fiecare galerie care trebuie sa fie cantitatea minima de elecricitate produsa de generator pentru a fi parcursa in siguranta. Toate galeriile au aceeasi lungime si pot fi parcurse intr-un singur interval de timp (evident, daca este destula lumina). Deci tot ce-i trebuie acum este un plan.
h2. Cerinta
Max vrea sa ajunga de la intrarea principala (intersectia numarul $1$) la iesirea de urgenta (intersectia numarul $N$), iar voi va trebui sa ii spuneti cat de repede poate face asta.
Max vrea sa ajunga de la intrarea principala (intersectia numarul $1$) la iesirea de urgenta (intersectia numarul {$N$}), iar voi va trebui sa ii spuneti cat de repede poate face asta.
h2. Date de Intrare
h2. Restrictii si observatii
* $1 ≤ N ≤ 10^4$ * $1 ≤ M ≤ 10^5$ *&1 ≤ W ≤ 10^6$ *capacitatea minima de electricitate pentru o muchie este cuprinsa intre $0$ si $10^9$
* $1 ≤ N ≤ 10^4^$ * $1 ≤ M ≤ 10^5^$ * $1 ≤ W ≤ 10^6^$ * Capacitatea minima de electricitate pentru o muchie este cuprinsa intre $0$ si $10^9^$
* Max Damage poate astepta oricat timp intr-o intersectie * Daca sirul de $W$ valori se termina, generatorul se opreste si nimeni nu vrea sa ramana intr-o mina parasita pe intuneric (chiar daca ultimele galerii pana la iesire au valoarea $k$ egala cu $0$) h2. Exemplu
table(example). |_. mine.in |_. mine.out |_. Explicatie |
table(example). |_. mine.in |_. mine.out |
| 3 2 1 2 5 2 3 10 5 2 6 9 10 0
| 4 | Max ramane la timpul 1 in intersectia 1, la timpul 2 se deplaseaza in intersectia 2, la timpul 3 sta pe loc, iar la timpul 4 se deplaseaza in intersectia 3. |
| 4 | h3. Explicatie Max ramane la timpul 1 in intersectia 1, la timpul 2 se deplaseaza in intersectia 2, la timpul 3 sta pe loc, iar la timpul 4 se deplaseaza in intersectia 3.
==Include(page="template/taskfooter" task_id="mine")==
Nu exista diferente intre securitate.
Diferente intre topic forum:
1098