Fişierul intrare/ieşire:metaxa.in, metaxa.outSursăConcursul National de Informatica "Adolescent Grigore Moisil" 18
AutorAndrei DumitrescuAdăugată deAGMinformaticaAGMInformatica AGMinformatica
Timp execuţie pe test1 secLimită de memorie262144 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Metaxa

Gigel este un alcoolic anonim de profesie, ce consumă serul magic, numit şi Metaxa (el având gusturi foarte rafinate), zilnic în cantităţi industriale. El locuieşte într-o casă umilă, ce are o curte extraordinar de mare. Curtea lui conţine în interiorul său câteva garduri în forma unor poligoane convexe. Acestea se pot si intersecta, gardurile fiind montate atunci când Gigel se afla sub influenţa elixirului divin, formând astfel nişte poligoane convexe mai mici. Gigel, investindu-şi toţi banii săi în cumpărarea băuturii preferate, a rămas fără fonduri pentru înfrumuseţarea locuinţei sale. Aşa că, pentru a-şi "decora" grădina, el a considerat-o drept un reper cartezian XOY şi a plasat capacele de la sticlele de Metaxa în punctele de coordonate întregi, inclusiv pe garduri dacă era nevoie (vă daţi seama cât timp liber avea Gigel). Intr-o zi, Gigel a rămas fără băutură, iar de tristeţe începe să-şi pună întrebări existenţiale. Una dintre întrebările ce a rămas fără răspuns, pentru că Gigel nu mai ştie să numere, sună astfel: care este intersecţia dintre gardurile sale ce conţine cele mai multe capace de Metaxa. Gigel dorind cu ardoare răspunsul la această întrebare, vă roagă pe voi să aflaţi intersecţia respectivă, spunându-i câte capace se află în cadrul acesteia.

Cerinta

Să se afişeze numărul maxim de capace de Metaxa ce este conţinut într-o intersecţie a cel putin 2 poligoane.

Date de intrare

Datele de intrare se citesc din fişierul metaxa.in . Pe prima linie se află un număr T ce reprezintă numărul de teste din input. Pentru fiecare test se citeşte iniţial un număr N, reprezentând numărul de garduri. Pentru fiecare gard se citeste un număr Ai ce reprezintă numarul de varfuri ale poligonului i şi după Ai perechi de coordonate (xv, yv) ce marchează fiecare vârf al poligonului. Vârfurile se vor citi in sens trigonometric.

Date de ieşire

Datele de ieşire se afişează in fişierul metaxa.out . Se vor afişa pe câte o linie, pentru fiecare test, numărul maxim de capace de Metaxa ce se află într-o intersecţie.

Restricţii

  • 1 ≤ T ≤ 23
  • 1 ≤ N ≤ 23
  • 3 ≤ Ai ≤ 23
  • -1.000.000 ≤ xv, yv ≤ 1.000.000
  • Pentru precizie se garantează că vârfurile gardurilor şi locurile în care acestea se intersectează se află în puncte laticeale.
  • In caz că nu există nicio intersecţie se afişează răspunsul 0.
  • Poligoanele pot avea laturi comune dar cum varfurile sunt numere intregi atunci aceasta latura din intersectia lor va avea varfurile intregi, evident.

Exemplu

metaxa.inmetaxa.out
2
4
4
1 1
4 1
4 4
1 4
4
2 3
5 3
5 5
2 5
4
16 11
18 11
18 13
16 13
4
17 12
19 12
19 14
17 14
2
3
1 0
3 0
2 1
3
1 0
2 -1
3 0
6
3
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?