Diferente pentru problema/mere intre reviziile #5 si #16

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="mere") ==
A venit rândul celor doi buni prieteni, Georgel şi Petrel, să apară în această problemă. Aceştia au un coş în care se află exact $N$ mere. Ei s-au gândit să se joace un joc cu aceste mere, bazat pe următoarele reguli:
Santa Klaus şi Mickey Mouse au un coş în care se află exact $N$ mere. Ei s-au gândit să se joace un joc cu aceste mere, bazat pe următoarele reguli:
* Cei doi vor muta alternativ.
* Georgel mută întotdeauna primul.
* Fiecare jucător joacă optim (dacă există o strategie care îi asigură câştigul, acesta o va folosi).
* Santa Klaus mută întotdeauna primul.
* Jucătorul de la mutare trebuie să ia un număr natural între $1$ şi $K$ mere din coş.
* Jocul se termină în momentul în care în coş rămân strict mai puţin de $K$ mere, iar *câştigătorul* este declarat cel care a luat *cele mai multe mere*! Dacă amandoi jucătorii au strâns acelaşi număr de mere, rezultatul jocului este *remiză*.
Cei doi vor juca în total $T$ jocuri de acest tip.
 
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $mere.in$ conţine două numere naturale $N$ şi $K$, având semnificaţia din enunţ.
Fişierul de intrare $mere.in$ conţine un număr natural $T$, reprezentând numărul de jocuri. Fiecare din următoarele $T$ linii conţin câte două numere naturale $N$ şi $K$, având semnificaţia din enunţ.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $mere.out$ se va găsi numele câştigătorului jocului:
În fişierul de ieşire $mere.out$ se vor găsi $T$ linii. Pe fiecare linie $i$ din cele $T$ se va găsi numele câştigătorului din al $i$-lea joc, astfel:
* în cazul în care Georgel câştigă, se va afişa *Georgel*
* în cazul în care Petrel câştigă, se va afişa *Petrel*
* în cazul în care Santa Klaus câştigă, se va afişa *Santa Klaus*
* în cazul în care Mickey Mouse câştigă, se va afişa *Mickey Mouse*
* dacă jocul se termină cu o remiză, se va afişa *Remiza*
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $1 ≤ T ≤ 100$
* $1 ≤ N ≤ 10^9^$
* $1 ≤ K ≤ 10^9^$
* $În cazul în care iniţial, în cos se află un număr de mere mai mic strict decât $K$, Santa Klaus nu va putea face prima mutare şi jocul se va încheia.$
h2. Exemplu
table(example). |_. mere.in |_. mere.out |
| This is some
  text written on
  multiple lines.
| This is another
  text written on
  multiple lines.
|
| 2
10 6
5 10
| Santa Klaus
Remiza
|
h3. Explicaţie
...
Pentru primul test, Santa Klaus va lua $6$ mere din coş. În coş vor rămâne exact $4$ mere, deci jocul se termină. Santa Klaus a strâns $6$ mere, iar Mickey Mouse $0$. Deci, Santa Klaus este câştigător.
 
Pentru cel de-al doilea test, Santa Klaus nu are voie să ia mere din coş, din moment ce coşul nu are cel puţin $10$ mere în el. Jocul se termină remiză, pentru că ambii au strâns $0$ mere.
== include(page="template/taskfooter" task_id="mere") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
10192