Pagini recente » Diferente pentru problema/pkinv intre reviziile 6 si 1 | Diferente pentru problema/palin3 intre reviziile 12 si 13 | Diferente pentru problema/fear intre reviziile 13 si 14 | Diferente pentru problema/grigo intre reviziile 6 si 7 | Diferente pentru problema/mere intre reviziile 11 si 12
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
* Jucătorul de la mutare trebuie să ia un număr natural între $1$ şi $K$ mere din coş.
* Jocul se termină în momentul în care în coş rămân strict mai puţin de $K$ mere, iar *câştigătorul* este declarat cel care a luat *cele mai multe mere*! Dacă amandoi jucătorii au strâns acelaşi număr de mere, rezultatul jocului este *remiză*.
Cei doi vor juca în total $T$ jocuri de acest tip.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $mere.in$ conţine două numere naturale $N$ şi $K$, având semnificaţia din enunţ.
Fişierul de intrare $mere.in$ conţine un număr natural $T$, reprezentând numărul de jocuri. Fiecare din următoarele $T$ linii conţin câte două numere naturale $N$ şi $K$, având semnificaţia din enunţ.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $mere.out$ se va găsi numele câştigătorului jocului:
În fişierul de ieşire $mere.out$ se vor găsi $T$ linii. Pe fiecare linie $i$ din cele $T$ se va găsi numele câştigătorului din al $i$-lea joc, astfel:
* în cazul în care Santa Klaus câştigă, se va afişa *Santa Klaus*
* în cazul în care Mickey Mouse câştigă, se va afişa *Mickey Mouse*
h2. Restricţii
* $1 ≤ T ≤ 100$
* $1 ≤ N ≤ 10^9^$
* $1 ≤ K ≤ 10^9^$
* $În cazul în care iniţial, în cos se află un număr de mere mai mic strict decât $K$, Santa Klaus nu va putea face prima mutare şi jocul se va încheia.$
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.