Diferente pentru problema/maxd intre reviziile #21 si #27

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="maxd") ==
Fiind elev in clasa a IX-a, George, isi propune sa studieze capitolul divizibilitate cat mai bine. Ajungand la numarul de divizori asociat unui numar natural, constata ca sunt numere intr-un interval dat, cu acelasi numar de divizori.
Fiind elev in clasa a IX-a, George isi propune sa studieze capitolul divizibilitate cat mai bine. Ajungand la numarul de divizori asociat unui numar natural, constata ca sunt numere intr-un interval dat, cu acelasi numar de divizori.
De exemplu, in intervalul $[1, 10]$, $6$, $8$ si $10$ au acelasi numar de divizori, egal cu $4$. De asemenea, $4$ si $9$ au acelasi numar de divizori, egal cu $3$, etc.
h2. Cerinta
h2. Date de intrare
Fisierul de intrare $maxd.in$ contine pe prima linie doua numere $a$ si $b$ separate prin spatiu ( $a$ ≤ $b$) reprezentand extremitatile intervalului.
Fisierul de intrare $maxd.in$ contine pe prima linie doua numere $a$ si $b$ separate prin spatiu ({$a$} ≤ {$b$}) reprezentand extremitatile intervalului.
h2. Date de iesire
h2. Restrictii
* $1 ≤ $a$ ≤ $b$ ≤ 2000000000$.
* $0 ≤ $b$ - $a$ ≤ 20000$.
* $1 ≤ $a$ ≤ $b$ ≤ 2.000.000.000$.
* $0 ≤ $b$ - $a$ ≤ 20.000$.
h2. Exemplu
== include(page="template/taskfooter" task_id="maxd") ==
==SmfTopic(topic_id="...")==
 

Diferente intre securitate:

public
task: maxd

Diferente intre topic forum:

 
2066