Fişierul intrare/ieşire:matrix2.in, matrix2.outSursăLista lui Francu
AutorAlex SusuAdăugată dedevilkindSavin Tiberiu devilkind
Timp execuţie pe test0.4 secLimită de memorie20480 kbytes
Scorul tăuN/ADificultateN/A

Vezi solutiile trimise | Statistici

Matrix2

Testele pentru aceasta problema nu sunt destul de bine construite pentru a departaja corect solutii ineficiente sau gresite.
Intra aici daca vrei sa ne ajuti sa imbunatatim calitatea testelor pentru aceasta problema!

Ionel are este un mare producator de filme si a ajuns deja celebru (a-ti auzit de el nu). De curand, timp ce lucra un film nou a intalnit o problema care nu reuseste sa o rezolve asa ca va cere voua ajutorul. El a obtinut o sponsorizare de la o firma foarte importanta, si de aceea trebuie sa ii faca reclama in noul sau film. Pentru aceasta el s-a gandit sa puna filmul intr-un frame in care i s-a parut lui ca ar arata bine numele sponsorului. Ceea ce nu stie el exact este unde sa pozitioneze numele firmei. El va furnizeaza descrirea frame-ului sub forma unei matrici binare cu N linii si M coloane unde 0 reprezinta un pixel gol, iar 1 reprezinta un pixel care face parte din decorul filmului si acesta nu trebuie acoperit sub nici o forma. Numele sponsorului va fi de forma dreptunghiulara si trebuie asezat paralel cu axele de coordonate. De asemenea se stie ca bani primiti de la sponsor vor fi direct proportionali cu aria acestui dreptunghi, de aceea Ionel ar dori ca aria sa fie maxima.

Date de intrare

Pe prima linie a fisierului matrix2.in se vor gasi 2 numere, N si M, reprezentand numarul de linii ale matricii respectiv numarul de coloane. Pe urmatoarele N linii se vor gasi M cifre de 0 sau 1 reprezentand matricea din enunt.

Date de iesire

Fisierul matrix2.out va contine un singur numar, reprezentand aria dreptunghiului.

Restrictii

  • 1 ≤ N,M ≤ 1000

Exemplu

matrix2.inmatrix2.out
4 5
1 0 0 0 1
1 0 0 0 1
1 1 1 0 1
1 0 0 1 0
6
Trebuie sa te autentifici pentru a trimite solutii. Click aici

Cum se trimit solutii?