Diferente pentru problema/matperm2 intre reviziile #1 si #2

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="matperm2") ==
Poveste şi cerinţă...
Gigel are o matrice cu N linii si M coloane cu elemente numere naturale. Din cauza plictiselii(nu se mai prea fac ore inainte de vacanta de vara) s-a hotarat sa se joace cu matricea. Astfel, el va face P pasi. La fiecare pas, va lua liniile si le va amesteca conform unei permutari date P1. Apoi, va lua coloane si le va amesteca conform unei alte permutari P2. Dupa aceea, din cauza ca matricea nu este destul de amestecata pentru gusturile lui Gigel, el va lua Q perechi de pozitii (x1, y1), (x2, y2) si le va face swap, in ordinea in care acestea apar in fisierul de intrare.
Bineinteles, fiind nerabdator, nu a terminat de executat cele P operatii si se bazeaza pe voi sa ii spuneti cum va arata matricea dupa ce se executa cei P pasi.
h2. Date de intrare
Fişierul de intrare $matperm2.in$ ...
Pe prima linie a fisierului de intrare $matperm2.in$ veti gasi 3 linii, N, M si P cu semnificatia din enunt. Pe urmatoarele N linii se vor gasi M numere naturale reprezentand elementele matricei. Linia N + 2 contine permutarea P1, conform careia vor fi amestecate liniile, iar linia N + 3 va contine permutarea P2 dupa care vor fi amestecate coloanele. Urmatoarea linie contine un singur numar natural Q, iar urmatoarele Q linii vor contine cate patru numere x1, y1, x2, y2, reprezentand cate o pereche de pozitii careia i se va face swap.
h2. Date de ieşire
În fişierul de ieşire $matperm2.out$ ...
 
Fisierul de iesire $matperm2.out$ va contine N linii. Pe fiecare linie se vor afla M elemente numere naturale, separate printr-un spatiu, reprezentand elementele matricei.
h2. Restricţii
* $... ≤ ... ≤ ...$
* $1 ≤ N, M, Q ≤ 1000$
* $1 ≤ P ≤ 2.000.000.000$
h2. Exemplu

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.