Diferente pentru problema/marceland intre reviziile #1 si #2

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Insula poate fi vazuta de sus ca o matrice de dimensiuni $N$ linii si $M$ coloane, in care fiecare celula este fie o stanca (celula blocata, codificata prin caracterul $#$), fie o parcela libera. Intr-o parcela libera se poate afla fie casa _unui_ Marcel (codificat prin litera / caracterul $M$), fie o fantana (codoficata prin [email protected]$), fie nisip (codificata prin $.$). Prin dispunerea stancilor pe teren, insula poate fi un adevarat labirint pentru Marcei.
!>problema/marceland3?DesertFountain.jpg!
!>problema/marceland?DesertFountain.jpg!
Marcel are acces la o celula a matricei daca se poate deplasa de la casa sa fie in sus, fie in jos, fie in stanga, fie in dreapta (cum ar privi Macel de sus, din elicopterul sau), doar prin parcele libere (caracterele $'.', '@', 'M'$) pana la celula respectiva - cu alte cuvinte, daca exista un traseu $_*4-conex*_$ intre casa sa si celula respectiva care sa nu treaca prin stanci.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.