Revizia anterioară Revizia următoare
Fişierul intrare/ieşire: | magnet.in, magnet.out | Sursă | Algoritmiada 2016 - Runda 4 - Seniors |
Autor | Adrian Budau | Adăugată de | |
Timp execuţie pe test | 0.1 sec | Limită de memorie | 65536 kbytes |
Scorul tău | N/A | Dificultate | N/A |
Vezi solutiile trimise | Statistici
Magnet
Avem N obiecte punctiforme aflate la coordonate întregi pe axa Ox. Putem acţiona asupra acestor obiecte cu un magnet, în felul următor: Magnetul va fi activat la o poziţie de coordonate întregi (care poate coincide cu poziţia unora din cele N obiecte) S, cu o anumită intensitate, număr natural, X. Obiectele aflate la stânga magnetului se vor muta cu X unităţi la dreapta, cu excepţia celor care printr-o astfel de mutare ar trece de poziţia magnetului. Acestea se vor opri în schimb exact la poziţia magnetului. În mod analog, obiectele aflate la dreapta magnetului se vor deplasa cu X unităţi la stânga, dar niciunul din ele nu va depăşi poziţia magnetului. Dacă poziţia magnetului coincide deja cu poziţia unor obiecte, acestea vor rămâne pe loc.
Vi se dă un şir A de lungime N, reprezentând poziţiile de pe axa Ox în care există obiecte. Acest şir poate conţine duplicate. Vi se mai dă un şir B de lungime N, reprezentând poziţiile de pe axa Ox la care am dori să avem obiectele, după aplicarea succesivă a magnetului. Este posibil să mutăm obiectele la poziţiile respective? Dacă da, vi se cere un şir de maxim 10 * N operaţii care realizează acest lucru.
Date de intrare
Fişierul de intrare magnet.in va conţine pe prima sa linie numărul T, reprezentând numărul de teste.
Date de ieşire
În fişierul de ieşire magnet.out ...
Restricţii
- ... ≤ ... ≤ ...
Exemplu
magnet.in | magnet.out |
---|---|
This is some text written on multiple lines. | This is another text written on multiple lines. |
Explicaţie
...