Pagini recente » Monitorul de evaluare | Diferente pentru problema/sotron2 intre reviziile 1 si 2 | Chomp | Diferente pentru algoritmiada-2014/runda-2/11-12 intre reviziile 5 si 4 | Diferente pentru problema/lru intre reviziile 6 si 7
Diferente pentru
problema/lru intre reviziile
#6 si
#7
Nu exista diferente intre titluri.
Diferente intre continut:
| !{width: 88px; height: 73px;}problema/lru?lru_img0.png! | !{width: 88px; height: 73px;}problema/lru?lru_img1.png! | !{width: 88px; height: 73px;}problema/lru?lru_img2.png! |
| $L.$ triunghiul mic este “în stânga”. | $R.$ triunghiul mic este “în dreapta”. | $U.$ triunghiul mic este “sus”. |
Starea jocului la un moment dat poate fi codificată printr-un şir de $n-1$ caractere $‘L’$ , $‘R’$ sau $‘U’$ care descriu poziţia fiecărui triunghi de latura $i$ ($1<=i<n$) faţă de triunghiul de latură $i+1$. De exemplu pentru $n=4$ în figurile de mai jos avem trei stări ale jocului împreună cu codificările acestora.
Starea jocului la un moment dat poate fi codificată printr-un şir de $n-1$ caractere $‘L’$ , $‘R’$ sau $‘U’$ care descriu poziţia fiecărui triunghi de latura $i$ ({$1<=i<n$}) faţă de triunghiul de latură $i+1$. De exemplu pentru $n=4$ în figurile de mai jos avem trei stări ale jocului împreună cu codificările acestora.
| !{width: 88px; height: 73px;}problema/lru?lru_img3.png! | !{width: 88px; height: 73px;}problema/lru?lru_img4.png! | !{width: 88px; height: 73px;}problema/lru?lru_img5.png! |
| Starea 1: $RLL$ | Starea 2: $RLU$ | Starea 3: $LRU$ |
Nu exista diferente intre securitate.
Topicul de forum nu a fost schimbat.