Diferente pentru problema/light2 intre reviziile #4 si #7

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

== include(page="template/taskheader" task_id="light2") ==
în laboratorul de fizică sunt $N$ becuri. Iniţial toate becurile sunt stinse. Fiecare din cei $K$ elevi din laborator îşi alege un număr natural {$d{~i~}$} ({$2 ≤ d{~i~} ≤ N$}) şi schimbă starea tuturor becurilor din {$d{~i~}$} în {$d{~i~}$}. Prin schimbarea stării unui bec se înţelege că un bec stins va deveni aprins iar un bec aprins va deveni stins. După ce un elev schimbă starea becurilor sale, acesta părăseşte clasa.
În laboratorul de fizică sunt $N$ becuri. Iniţial toate becurile sunt stinse. Fiecare din cei $K$ elevi din laborator îşi alege un număr natural {$d{~i~}$} ({$2 ≤ d{~i~} ≤ N$}) şi schimbă starea tuturor becurilor din {$d{~i~}$} în {$d{~i~}$}. Prin schimbarea stării unui bec se înţelege că un bec stins va deveni aprins iar un bec aprins va deveni stins. După ce un elev schimbă starea becurilor sale, acesta părăseşte clasa.
Scrieţi un program care calculează câte becuri vor rămâne aprinse, după ce toţi elevii părăsesc clasa.
h3. Explicaţie
Iniţial, toate becurile sunt închise. După ce primul elev schimbă starea becurilor sale, al {$2$}-lea, al {$4$}-lea, al {$6$}-lea şi al {$8$}-lea bec vor fi aprinse. După ce al doilea elev schimbă starea becurilor sale, vor rămâne aprinse becurile cu numerele de ordine {$2$}, {$3$}, {$4$} şi {$8$}.
Iniţial, toate becurile sunt stinse. După ce primul elev schimbă starea becurilor sale, al {$2$}-lea, al {$4$}-lea, al {$6$}-lea şi al {$8$}-lea bec vor fi aprinse. După ce al doilea elev schimbă starea becurilor sale, vor rămâne aprinse becurile cu numerele de ordine {$2$}, {$3$}, {$4$} şi {$8$}.
== include(page="template/taskfooter" task_id="light2") ==

Nu exista diferente intre securitate.

Diferente intre topic forum:

 
5344