Diferente pentru problema/jucarie intre reviziile #3 si #4

Nu exista diferente intre titluri.

Diferente intre continut:

Gigel a primit de la părinţii lui o jucărie interesantă, sub forma unei matrici de 3 pe 3, cu 9 butoane. Fiecare buton poate fi alb sau negru şi îşi schimbă culoarea atunci când este apăsat. Din neatenţie, Gigel a scăpat jucăria pe jos, iar aceasta s-a defectat, schimbându-şi comportamentul. Astfel, atunci când un buton este apăsat, nu se schimbă doar propria culoare, ci şi culorile butoanelor existente din vecinătatea acestuia (sus, jos, stânga şi dreapta).
!{width:900px}problema/jucarie?grid.png!
!{width:700px}problema/jucarie?grid.png!
În exemplul de mai sus, Gigel începe cu toate butoanele albe şi apasă pe întâi pe buntonul de pe linia 1, coloana 2. Toate butoanele de pe linia 1 şi butonul de pe linia 2, coloana 2, devin negre. Apoi, Gigel apasă pe butonul de pe linia 1, coloana 3. Butoanele 2 şi 3 de pe linia 1 devin albe, deoarece înainte erau negre, iar butonul de pe linia 2, coloana 3 devine negru.

Nu exista diferente intre securitate.

Topicul de forum nu a fost schimbat.